۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۷۵۱۱۹
با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی؛

نشست هم اندیشی یاوران غدیر در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد

نشست هم اندیشی یاوران غدیر در استان خوزستان با حضور دبیران و خادمان غدیر در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.
غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست هم اندیشی یاوران غدیر در استان خوزستان با حضور دبیران و خادمان غدیر و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در اهمیت عید دفتر دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

در این نشست که برای عمق بخشی باورهای دینی و هم اندیشی و هماهنگی بیشتر دهه ولایت برگزار شد، مدیران ستاد غدیر استان خوزستان، ائمه جمعه، روحانیت، خیران و مدیران رسانه ای حضور داشتند و با ارائه ایده ها و نظرات جمعی تلاش کردند تا برنامه ریزی مناسبی برای پاسداشت دهه ولایت انجام شود.

سید موسی بلادیان، دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان با اشاره به غدیر و طرح اطعام غدیر در چنین روزی خواستار آن شد تا از ایده های نو و خلاقانه جوانان برای معرفی بهتر غدیر در میان جوانان بهره برده شود.

همچنین در ادامه حجت الاسلام خضیراوی، امام جمعه کارون با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه ولایت از جمله طرح اطعام غدیر و تجلیل از سادات خواستار آن شد تا از شخصیت بزرگواران علامه امینی، صاحب کتاب الغدیر و آیت الله خزعلی که نقش و اهتمام ویژه ای به مسأله غدیر داشتند، تقدیر به عمل آید.

از سوی دیگر خدامراد نجفی، دبیر ستاد غدیر شهرستان لالی در رابطه با برنامه های تدارک دیده شده برای دهه ولایت عنوان داشت: تشکیل ستاد برگزاری دهه غدیر و ولایت، راه اندازی ایستگاه صلواتی، اهدای هدایا به کارمندان و کارگران سادات، برگزاری محفل انس با قرآن و نمایشگاه کتاب، کمک به ایتام و مستمندان، برگزاری جشن بزرگ دهه امامت و ولایت و نماز عید غدیر و قربان، دیدار با سادات و خانواده شهدای سادات، زیارت قبور شهدا، اطعام غدیر و همایش غدیر و ولایت را خواهیم داشت.

دبیر ستاد غدیر شهرستان لالی همچنین برگزاری جشن غدیر و ولایت در پارک لاله، اهدای هدایا به جانبازان سادات، راه اندازی ایستگاه خوشنویسی و نقاشی با موضوع غدیر، برگزاری هماش نخستین حامی ولایت(تبیین شخصیت حضرت زهرا) را دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه ولایت برشمرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام موسوی، دبیر کانون قرآن و عترت اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان نیز از برگزاری جشن بزرگ ویژه عید غدیر در تالار مهر اهواز خبر داد و گفت: در این جشن که 7 مردادماه برگزار می شود از همه کارکنان به همراه خانواده دعوت شده تا حضور یابند البته در مراکز شهرستان ها نیز 40 برنامه مرتبط با دهه ولایت برگزار خواهد شد.

وی اهدای هدایا به خانواده شهدا و مکلفان، برگزاری همایش ها و منابر مرتبط با عید غدیر را دیگر برنامه ها عنوان کرد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات