۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۷۵۲۴۲
معاون تبليغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

برگزاری برنامه های ویژه مهارت افزایی طلاب

معاون تبليغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری برنامه های ویژه مهارت افزایی طلاب در زمینه تبلیغ، پژوهش و آموزش خبر داد.
حجت الاسلام پشم فروش

حجت الاسلام محمد پشم فروش، معاون تبليغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه از هفته آینده سال تحصیلی جدید آغاز می شود، اظهار داشت: به فضل الهی اساتید انتخاب و هماهنگی های لازم صورت گرفت ضمن اینکه 10 طلبه برای سال تحصیلی جدید پذیرش شدند.

معاون تبليغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه برنامه ویژه ای برای مهارت افزایی طلاب در زمینه پژوهش در نظرگرفته شده است، افزود: فعالیت های تبلیغی در مدارس و مناطق محروم بصورت هدفمند برگزار می شود چنانکه مباحث علمی برای طلابی که بصورت تخصصی در زمینه های فقه، اصول و ادبیات پژوهش می کنند، برنامه های خاصی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دعای عرفه در روز سه شنبه خبر داد و گفت: این مراسم فردا ساعت 16 این مراسم با نوای حجت الاسلام شحیطاط با همکاری مشترک مجموعه طلیعه داران ظهور و نهادهای فرهنگی در مصلای نماز جمعه کوت عبدالله برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پشم فروش، ارتقای مهارت سخنوری و استفاده از روش های نوین آموزشی همچون استفاده از پاورپوینت، فیلم، روایتگری و جمع آوری و چینش محتوا برای تدریس را از فعالیت های صورت گرفته در سال تحصیلی 97 ـ 96 برشمرد.

وی همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی از سوی مشاوره مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان اشاره کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات