۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۷۵۲۷۰

ابراز تأسف آیت الله نوری همدانی از حواشی تجمع فیضیه

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی با ابراز تأسف از حواشی تجمع فیضیه گفت: کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته بحق طلاب و علما را منحرف کردند.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حواشی تجمع اخیر فیضیه گفت: اتفاق مدرسه فیضیه در چند روز پیش از این موجب تاسف بود، متاسفانه قسمتی از مطالب سخنران جلسه و بعضی از شعارها و دست نوشته ها دقیقا در راستای اهداف دشمن بود.

وی صبح امروز در مشهد مقدس ضمن اظهار تاسف از این موضوع اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور نیاز به تفکر و کمک برای حل مشکلات مردم دارد و این تجمع هم ظاهرا برای همین موضوع بود اما چطور می شود کسی بیاید سخن بگویید و حوزه علمیه و خدمات علماء و مراجع را زیرسوال ببرد، حوزه علمیه که در طول تاریخ در مقابل ظلم ماند استکبار ستیز بود حال این گونه قضاوت بی انصافی است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: حوزه هیچ گاه سکولار نبود و نیست و نخواهد بود، چرا باید کسی را به حوزه بیاورند که از حوزه بی اطلاع باشد.

این مرجع تقلید برخی شعارهای دست نوشته در این تجمع را بسیار ناراحت کننده دانست و ابراز داشت: کسانی که این شعارها را نوشتند خواسته بحق طلاب و علما را منحرف کردند.

وی عنوان کرد: علماء و مراجع خواستار کمک به مردم هستند اما بخشی از سخنان سخنران و بعضی از شعار ها نادرست و موجب تاسف بود و اجازه نخواهیم داد کسی خدمات مراجع و علما بزرگ و حوزه علمیه را زیر سوال ببرد، از مسؤولان محترم حوزه می خواهم که سریعا موضوع پیگیری شود./۱۳۲۳/

ارسال نظرات