۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۷۵۳۸۲
مدیر حوزه علمیه شهرکرد:

مومنان با ترویج ناهنجاری در جامعه مبارزه کنند

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد با اشاره به گسترش برخی هنجارشکنی‌ها از جمله پوشش نامناسب برخی از افراد در جامعه، گفت: لازم است همه مؤمنان با تبلیغات مؤثر با ترویج ناهنجاری‌ها در جامعه مبارزه کنند.
سیدابوالحسن فاطمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)، گفت: علما و فضلا به خوبی می‌دانند که بیشترین منابع فقهی و علمی اسلام به امام صادق (ع) و امام باقر (ع) تعلق دارد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد، جامعه را به رعایت عدالت و حق توصیه کرد و افزود: هر چند در زمان ظهور امام زمان (عج) فساد عالم را می‌گیرد اما عده قابل توجهی از جامعه نیز باید حق‌گرا شوند.

وی اضافه کرد: برپایی انقلاب اسلامی با تلاش امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهدا، ایثارگران و مردم مؤمن امت اسلامی در راستای ساختن جامعه‌ای عدل‌گرا بود.

حجت‌الاسلام فاطمی ادامه داد: تلاش‌های انقلاب اسلامی ایران برای احقاق حق و عدالت، تبلیغ ارزش‌ها، دین و تشیع در مقابل مشکلات و مسائل کنونی وصف‌ناپذیر است.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد با بیان اینکه نگرانی‌های امروز جامعه و مردم به دلیل گرفتاری برخی از افراد در هوا و هوس است، گفت: شیطان به وسیله هوا و هوس بسیار تلاش می‌کند تا انسان را گمراه کند لذا هر چند این مشکلات و مسائل نباید در کشور وجود داشته باشد اما با توجه به رخنه شیطان در برخی از افراد طبیعی است.

وی با تأکید بر اینکه مردم، مسؤولان و خانواده‌ها باید در مسیر تربیت گام بردارند، افزود: خانواده‌ها باید فرزندانی تربیت کنند که حق دیگران را حق خود بدانند و آن را رعایت کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به گسترش برخی هنجارشکنی‌ها از جمله پوشش نامناسب برخی از افراد در جامعه، اظهار کرد: اکنون مبارزه بی‌امانی بین این حرمت‌شکنان و مؤمنان شروع شده که لازم است همه مؤمنان با حضور جدی در صحنه و تبلیغات مؤثر با ترویج ناهنجاری در جامعه مبارزه کنند.

ارسال نظرات