۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۷۵۴۵۴
حجت الاسلام والمسلمین واعظی در جمع مردم قلعه خواجو:

روحانیت با پشتیبانی مردم سبب خیر می شود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این که رفع مشکلات و کنار زدن موانع با پشتیبانی مردم به سرانجام می رسد، گفت: علما و روحانیت با پشتیبانی و همراهی مردم سبب خیر می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، امشب در جمع مردم قلعه خواجو شهرستان اندیکا، با بیان این که این کشور متعلق به همه مردم ایران است، اظهار داشت: مردم همواره پشتیبان این کشور بودند و مسؤولان باید مشکلات آنان را رفع کنند.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با تأکید بر این که رفع مشکلات و کنار زدن موانع با پشتیبانی مردم به سرانجام می رسد، ابراز داشت: علما و روحانیت با پشتیبانی و همراهی مردم سبب خیر می شوند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خدمت به مردم را سبب سربلندی دانست و گفت: مردم همیشه در کنار این کشور بودند و مسؤولان باید نسبت به مشکلاتی که برای مردم وجود دارد احساس مسؤولیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با تأکید بر این که بالاترین و ارزشمندترین خدمت، توجه به مردم است، بیان داشت: کم کردن مشکلات و از بین بردن موانع از سر راه مردم وظیفه همه مسؤولان است.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه در بخش پایانی سخنانش با اشاره به مسائل تبلیغی و فرهنگی، اظهار داشت: در زمینه تبلیغی و فرهنگی هر آنچه در توان دارم برای مردم این شهرستان انجام خواهم داد./9461/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات