۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۷۵۴۶۹
امام جمعه موقت خرم آباد تأکید کرد؛

ضرورت برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی لازمه کم کردن فشارها است، با مفسدین باید برخورد انقلابی صورت گیرد.
مفسد اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز عید قربان، با تبریک عید قربان گفت: عید قربان، عید بندگی انسان است.

وی با بیان اینکه عید واقعی روزی است که انسان خالص ترین عبادت را برای خدا انجام دهد، افزود: خداوند به کسی که خالص عبادت می کند رزق و روزی و نعمت های فراوان عطا می کند.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه انسان باید در این عید بزرگ نفس را قربانی کند، عنوان کرد: با رهایی از بند شیطان و جلا بخشیدن به روح و جان، نفس خود را زیر پا بگذارد.

ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا

وی در ادامه به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا در دوران مصدق اقدام به کودتا کرد و جنگ هشت ساله به مردم ایران تحمیل کرد.

امام جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: ترور دانشمندان از دیگر توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بود و امروز شاهد قتل و خونریزی در کشورهای اسلامی از سوی آمریکا و آل سعود هستیم.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های آمریکا و دشمنان نظام تأکید کرد و گفت: دشمن شناسی لازمه مقابله با توطئه های آنان است، باید دشمن را بشناسیم و زیر پرچم امام رضا(ع) و رهبر معظم انقلاب به راه خود ادامه دهیم.

حجت الاسلام شمسی فر به شرایط اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز اشاره کرد و اظهار داشت: برخورد با مفاسد اقتصادی لازمه کم کردن فشارها است، با مفسدین باید برخورد انقلابی صورت گیرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات