۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۷۵۴۷۱
امام جمعه بروجرد:

حمایت از کالای ایرانی لازمه مقابله با فشار تحریم ها است

امام جمعه بروجرد بر ضرورت مدیریت جهادی در برخورد با مفاسد اقتصادی و مقابله با شار تحریم ها تأکید کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی لازمه مقابله با فشار تحریم ها است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان، عید بزرگ عبادت و بندگی را بر همه مسلمانان تبریک گفت.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: عید قربان عید عبادت، بندگی و اطاعت و شکرگزاری به درگاه الهی است، این روز بزرگ عید قربانی کردن نفس است.

حجاب و عفاف سدی در برابر توطئه های فرهنگی دشمن است

وی بر ضرورت عمل به امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: عمل به این مهم لازمه نهادینه سازی و ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه حجاب باید از سوی همگان رعایت شود، عنوان داشت: بی حجابی و بدحجابی توطئه دشمن برای ضربه زدن به باور و اعتقاد جوانان و بانوان است و بانوان ما باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باید نسبت به حجاب بانوان و دختران حساس باشند، گفت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آگاه سازی بانوان به ترویج حجاب در جامعه بسیار سنگین است.

مدیریت جهادی و انقلابی لازمه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است

حجت الاسلام حسینی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره و عنوان کرد: رفع این مشکلات نیازمند مدیریت صحیح، حهادی و انقلابی است و مسؤولان در این عرصه باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مناسب نیست و قیمت ها هر روز در حال افزایش است، اظهار داشت: بهبود شرایط حال نیازمند همکاری همگان است.

امام جمعه بروجرد عنوان داشت: خرید بیش از نیاز مردم موجب تشدید گرانی می شود، مردم باید در این زمینه آگاهانه عمل کنند، امروز کشور ما دارای ذخایر غنی و بسیار است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی در پایان بر ضرورت خرید و حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و اظهار داشت: با خرید کالای داخلی باید از کارگر ایرانی حمایت و تولید ملی را نیز رونق بخیشد و این امر لازمه مقابله با توطئه تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان است./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات