۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۷۵۵۰۲
به همت مدرسه الهمدی اهواز؛

جشن های محوری عید غدیر در ۸ منطقه اهواز برگزار می شود

حجت الاسلام گاشه از برگزاری جشن های محوری در مناطق آل صافی، حصیرآباد، زرگان، علی آباد، صوفیه، شیبان، ملاثانی، شبیشه، مویلحه و مسیر تصفیه ویژه عید غدیر خبر داد.
عید غدیر

حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عيد غدیر از برگزاری جشن های محوری در مناطق آل صافی، حصیرآباد، زرگان، علی آباد، صوفیه، شیبان، ملاثانی، شبیشه، مویلحه و مسیر تصفیه خبر داد و افزود: این جشن ها دربرگیرنده مسابقات، سخنرانی، مداحی و گروه تئاتر به همراه جُنگ های شادی و نورافشانی است.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی اهواز با بیان اینکه اعزام مبلغ به حسینیه ها و مساجد در دهه ولایت گنجانده شده است، خاطرنشان کرد: مبلغان مستقر در مساجد مناطق یاد شده عهده دار فعالیت های تبلیغی خواهند بود و در این باره فضاسازی مناسب و نصب پرچم های سبز را خواهند داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جشن های مشابهی برای خواهران ترتیب داده شده است، گفت: از آنجا که تجمعات بصورت محوری است؛ بنابراین تلاش شده تا از سخنرانان مطرح بهره برده شود.

حجت الاسلام گاشه در ادامه به برگزاری 9 دوره کادرسازی مختص دانش آموزان، دانشجویان و طلاب اشاره کرد و عنوان داشت: دوره دانش آموزی آینده سازان ویژه دانش آموزان پسر پایه های هفتم تا یازدهم و دوره ریحانه النبی ویژه دختران هفتم تا یازدهم در ملاثانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان کلاس های عقیدتی، احکام، قرآن، آداب و سنن معاشرت را در دوره ها فرا می گیرند، اظهار داشت: در شیبان و حصیرآباد اهواز دوره دانش آموزی ریحانه النبی و در خود حوزه نیز دوره آینده سازان برگزار شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات