۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۷۵۵۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت جبران سوءتدبیرهای اقتصادی از سوی دولت و مجلس

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگرچه مردم با خیاینت و سوء استفاده از سوی دولتمردان در رده های بالایی مواجه نشده اند اما با سوء تدبیر آنها روبرو شدند که باید این امر از سوی آنان جبران شود.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی با اشاره به فرارسیدن آغاز هفته دولت گفت: در واقع هفته دولت، هفته تکریم کارگزاران اجرایی این کشور از سوی مردم است.

وی با بیان اینکه امتیاز دولتمردان و دولت ما در بین همه دولت های دیگر وابستگی مردمی دولت است، اظهار کرد: دولتمردان ما در اندیشه و افکار مردمی به اندازه کارآمدی خدمت دارای نقش و موقعیت هستند.

معیار کارآمدی خادم بودن دولت و مجلس است

امام جمعه مشهد در ادامه با اشاره به سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت رسانی دولت به مردم گفت: به هر میزان که کارآمدی دولت و مجلس در بین مردم ملموس تر باشد، مردم این کارگزاران را جزء خودشان می دانند چرا که معیار کارآمدی خادم بودن دولت و مجلس است.

وی با تأکید بر این مطلب که در صورتی که کارآمدی دولت و مجلس از سوی مردم احساس شود در نتیجه این کارگزاران مشروعیت پیدا می کنند، تصریح کرد: در شرایط فعلی یکی از مهمترین مطالبات مردمی این موضوع است که کارگزاران در امر معیشت و معاش زندگی مردم تدبیر کنند.

آیت الله علم الهدی ضمن تبیین فلسفه حرکت مردم در انتخاب دولت و مجلس گفت: مطالبه مردم افزون بر تدبیر در امور معیشتی، مدیریت آرمان های فرهنگی و دینی و در نتیجه تثبیت این امور در زندگی اجتماعی آنها است که با مراقبت در برابر تجاوزها و تهاجمات محقق می شود.

جبران سوءتدبیرهای اقتصادی از سوی دولت و مجلس

وی ادامه داد: اگرچه مردم با خیانت و سوء استفاده از سوی دولتمردان در رده های بالایی مواجه نشده اند اما با سوء تدبیر آنها روبرو شدند که باید این امر از سوی آنان جبران شود و در عین اینکه ما در مجلس و دولت افراد خائن و سوءاستفاده چی نداشتیم اما سوء تدبیرها قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که سوء تدبیرها معیشت مردم را در مضیقه قرارداده است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی در شرایط فعلی نیاز به اقدام عملی به جای اقدام های کلامی است./934/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات