۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۵۷۵۶۱۳
حجت الاسلام آزادی خواه:

مردم باید شاهد اقدام قاطعانه دستگاه قضا در کمترین زمان ممکن باشند

حجت الاسلام آزادی خواه رضایتمندی مردم را در گرو رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی از سوی قوه قضاییه دانست و تاکید کرد: مردم در اندک زمان معین شده شاهد و ناظر اقدام هوشمندانه و عادلانه قوه قضاییه باشند.
حجت الاسلام احد آزادی خواه

حجت الاسلام احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برخورد قاطعانه و سریع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی را یکی از بهترین زمینه‌ها برای ارتقای سطح رضایتمندی مردم نسبت به نظام و انقلاب دانست و گفت: امروز همه حرکت‌ها و جهت‌ها در کشور به سوی رشد و تعالی است.

وی افزود: بنابراین قوای سه گانه و سایر دستگاه‌ها برای حفظ و پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی باید تلاش خود را به کار گیرند و الحمدالله این مهم در حال انجام است و بدنه اجرایی دولت با تفکر انقلابی در حال پیشروی است.

حجت الاسلام آزادی خواه در ادامه تصریح کرد: اگر چه ممکن است در بین اقدام موثر و جهادگونه مدیران اجرایی و قوای سه گانه برخی نفوذی‌ها و فرصت طلبان رخنه کرده باشند و بخواهند این حرکت رو به رشد انقلاب را ضعیف و یا کند جلوه دهند و یا اینکه برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب دست به فسادهای مشهود و نامشهود بزنند که در این صورت قوه قضاییه باید با سرعت تمام و دقت بسیار بدون هرگونه ملاحظه‌ای نسبت به مهار چنین حرکت‌های منافق گونه اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه قوه قضاییه باید هر چه سریع‌تر به پرونده‌های مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و آنان را به سزای اعمالشان برساند، اظهار داشت: پرونده‌های فساد اقتصادی در کشور اسلامی نباید با فرسایش زمان از بین برود بلکه باید مردم در اندک زمان معین شده شاهد و ناظر اقدام هوشمندانه و عادلانه قوه قضاییه باشند.

وی افزود: قوه قضاییه نسبت به پرونده‌های اقتصادی مطابق چیزی که واقعیت قضیه است و باید اتفاق بیفتد باید عمل کند تا عدالت اجتماعی به معنای واقعی کلمه در کشور ساری و جاری باشد.

حجت الاسلام آزادی خواه رضایتمندی مردم را در گرو رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی از سوی قوه قضاییه دانست و خاطرنشان کرد: به طور قطع قوه قضاییه اگر بدون هر گونه ملاحظه و براساس عدالت اجتماعی و عدالت قضایی با مفسدان اقتصادی، فرصت طلبان و  خانواده رانت که عده آنان اندک است مقابله کند به طور قطع مردم رضایتمندی بیشتری از انقلاب و آرمان‌های انقلابی و حرکت‌های رو به رشد خواهند داشت./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات