۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۷۵۶۲۹
به مناسبت عید سعید غدیر؛

مراسم عمامه‌گذاری در مدرسه علمیه امام رضا برگزار می‌شود

زکی خانی از مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: در این مراسم ۹ طلبه که حائز شرایط تلبس بوده‌اند به لباس مقدس روحانیت مزین می‌شوند.
عمامه گذاری طلاب در بیوت مراجع تقلید در روز نیمه شعبان

مجتبی زکی خانی، مدیر اجرایی دفتر حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و نزدیک شدن به عید سعید غدیر مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این‌ مراسم سه شنبه 6 شهریور از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام رضا(ع) باحضور طلاب و اساتید برگزار می‌شود، ابراز کرد: قرار است در این مراسم معنوی 9 نفر از طلابی که حائز شرایط تلبس بوده‌اند؛ به لباس مقدس روحانیت مزین شوند.

زکی خانی ادامه داد: تمامی طلاب در این جشن از سوی حجت الاسلام والمسلمین رشاد رییس شورای حوزه علمیه استان تهران ملبس به لباس سربازی امام زمان(عج) خواهند شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای این مراسم در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام مرتضی رضوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که این مراسم همه ساله در یکی از اعیاد بزرگ شیعه مانند عید سعید غدیر در مدارس علمیه کل کشور با حضور علما و اساتید حوزوی برگزار می‌شود./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات