۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۷۵۶۳۶
حجت الاسلام سوری:

خدمت بی منت وظیفه مسؤولان است

امام جمعه پلدختر مسؤولیت‌ها را امانت و توفیق الهی عنوان کرد و گفت: خدمت بی منت وظیفه مسؤولان است و در انجام وظایف خود باید عدالت را رعایت کنند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در دیدار فرماندار و دیگر مسؤولان این شهرستان گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای الگو گیری دولتمردان از شهیدان مکتبی رجایی و باهنر است.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز افزود: خدمت صادقانه و مدیریت جهادی در کنار روحیه انقلابی لازمه خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات جامعه است.

حجت الاسلام سوری با گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: با بهره مندی از این فرصت ها باید خدمات دولت و دستاوردهای نظام را به مردم معرفی کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرموده امام راحل که در زمان ریاست جمهوری و مسؤولیت شهیدان رجایی و باهنر هیچ تغییری در رفتار و منش آنان ایجاد نشد، افزود: وقتی انسان هدفی داشته باشد راه را گم نمی‌کند و مسؤولان باید از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند.

امام جمعه پلدختر توکل به خدا، صداقت، روحیه انقلابی، خدمت بی ‌منت، ساده زیستی، عدالت، ولایتمداری، دلسوزی و تلاش صادقانه را از ویژگی‌های برجسته شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: مهم ترین وظیفه مسؤولان و مدیران خدمت بی منت به مردم است.

وی با بیان اینکه مسؤولیت‌ها امانت و توفیق الهی و فرصتی برای خدمتگزاری است، اظهار داشت: مسؤولان باید در طول خدمت بدون در نظر داشتن تفاوت بین مردم و خودداری از تبعیض از آن استفاده کنند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات