۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۷۵۹۲۴
آیت الله مکارم خواستار شد؛

تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد و خدمت به خانواده شهدا را نوعی تضمین آینده انقلاب دانست.
دیدار مدیرعامل و معاونین خبرگزاری رسا با حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید عصر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تاکید بر این که همه ما باید قدردان جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان باشیم، اظهار داشت: نه تنها ما بلکه نسل های بعد ما نیز مدیون شهدا هستند.

وی عزت و احترام و خدمت به خانواده شهدا را نوعی قدردانی از گذشته و تضمین آینده انقلاب و کشور دانست و تاکید کرد: در آموزه های دینی نیز نسبت به اصل تکریم و تعظیم شهدا بسیار تاکید و توصیه شده است.

این مرجع تقلید با توصیه اکید به حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران، ابراز داشت: البته ما امروز در کشور دچار مشکلات و مضیقه های مالی هستیم و می بایست این موضوع را نیز به درستی تبیین کنید.

این مرجع تقلید توجه به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را منحصر در کمک های صرفا مادی ندانست و خطاب به مسؤولان این سازمان گفت: باید به طرق مختلف به گونه ای عمل کنید که رضایت خانواده شهدا را بدست آورید تا آنها در جامعه احساس احترام و عزت کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا، تاکید کرد که دیدارها و سرکشی هایی که رهبر انقلاب از خانواده های شهدا دارند رضایت مندی معنوی آنان را به دنبال دارد.

این مرجع تقلید خواستار تشکیل حل کارگروهی در بنیاد شهید برای حل مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران شد و خطاب به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: یقین بدانید هر نوع فعالیت شما در مسیر خدمت به خانواده شهدا و حل مشکلات آنان ذخیره یوم المعادتان خواهد بود. /924/ج

ارسال نظرات