۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۷۵۹۴۲
۱۰ شهریورماه؛

سال تحصیلی جدید مدرسه المهدی اهواز آغاز می شود

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز گفت: سال تحصیلی جدید مدرسه المهدی اهواز، ۱۰ شهریورماه آغاز می شود.
مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان

حجت الاسلام علی عساکره، معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره اختبار برای طلاب ورودی جدید خبر داد و گفت: این دوره از 3 شهریورماه آغاز و تا 2 هفته ادامه خواهد داشت و مباحث آموزشی از قبیل نحو، صرف، احکام و تجوید که مورد نیاز دوره اخبار هستند، بیان می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید مدرسه از 10 شهریورماه آغاز می شود، اظهار داشت: از آنجا که دوره های تابستانه را داشتیم و بسیاری از طلبه ها به تازگی از اردوی مشهدمقدس بازگشتند؛ از این رو آغاز سال تحصیلی جدید از 10 شهریور ماه خواهد بود البته در اعلامیه از سوی حوزه علمیه کشور، 10 شهریورماه به عنوان آغاز سال تحصیلی جدید معین شده است.

این مقام مسؤول عنوان داشت: از آنجا که طلاب درگیر دوره آینده سازان ویژه دانش آموزان بودند و با دانش آموزان در مشهدمقدس حضور داشتند؛ بنابراین تصمیم گرفته شد تا 10 شهریورماه آغاز سال تحصیلی باشد اما حوزه هایی که دوره های تابستانه نداشتند از 3 شهریورماه کلاس های سال تحصیلی جدید را برگزار کردند.

حجت الاسلام عساکره با بیان اینکه 10 طلبه برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهند شد، بیان داشت: برای آغاز سال تحصیلی جدید دوره 2 روزه برای برنامه های تهذیبی و آموزشی و پژوهشی با محوریت مدیریت تحصیلی با حضور اساتید اعزامی از قم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه برای نخستین بار از میان دارندگان مقطع سیکل به پذیرش طلبه روی آورده است، گفت: دوره تهذیبی برای طلبه های جدیدالورود از 23 تا 29 مردادماه آغاز شد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات