۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۷۶۰۰۶
به مناسبت عید سعید غدیر؛

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا برگزار شد

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) به مناسبت عید سعید غدیر و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.
عمامه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران امروز در همین حوزه علمیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و مداحی حجت الاسلام ردایی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: طلاب ادامه دهنگان راه انبیا هستند.

وی افزود: طبق صریح روایات؛ ادامه دهندگان راه انبیا باید از در نهایت تواضع از فساد و تباهی دور باشند و هرگز نباید خود را برتر از دیگران ببینند در این صورت است که می‌توان گفت فرد ادامه دهنده مسیر انبیا است.

حجت الاسلام والمسلمین ردایی ذی طلبگی را بسیار مهم قلمداد کرد و ابراز کرد: طلبه باید بتواند با خودسازی فساد را در وجود خود نابود کند و با اجتناب از غفلت زدگی و شهوت روحیه مقابله با معصیت را در درون خود تقویت کند تا از فساد و تباهی در امان باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طلبه باید در نهایت آراستگی و تمیزی در جامعه ظاهر شود، عنوان کرد: آراستگی و نظافت سبب می‌شود کلام حق در اذهان عمومی نفوذ کند.

در پایان این مراسم 12 نفر از طلاب به دست حجت الاسلام والمسلمین رشاد معمم شدند./813/پ203/ب1

ارسال نظرات