۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۷۶۰۶۲
امام جمعه بابلسر:

مردم نباید در نهادهای دولتی درگیر کاغذ بازی های بی حاصل شوند

امام جمعه بابلسر با تأکید بر این که نباید مردم را در ادارات و نهادهای دولتی درگیر کاغذ بازی های بی حاصل کرد، گفت: خواسته ها و مطالبات مردم باید در اسرع وقت و در نهایت احترام و تواضع انجام پذیرد.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در نشست شورای اداری این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان  رجایی و باهنر گفت: این دو شهید بزرگوار در عرصه خدمت به مردم درس های ماندگاری از خود به جای گذاشتند. 

وی با بیان اینکه از فرصت‌ هایی که در اختیار داریم باید به خوبی در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم تا در پایان دوران خدمت سربلند باشیم، افزود: مسؤولان باید بدانند عمر خدمت بسیار کوتاه است و دیر یا زود این پست و مقام را باید تحویل دهند به همین دلیل در این فرصت اندک برای خدمت‌رسانی به مردم باید حداکثر استفاده را کرد.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر اینکه مدیران باید همه تلاش و اهتمام خود را  به کار برند تا در مسابقه خدمت رسانی به مردم از یکدیگر پیشی بگیرند، خاطر نشان کرد: سرمایه های اصلی این نظام مردم هستند و در برابر مردمی که دلاورانه تا پای جان برای حفظ انقلاب خود ایستادگی کردند بی وقفه کار کردن  کمترین پاسداشت محسوب می‌شود. 

حجت الاسلام قلی پور داشتن سعه صدر و اخلاق خوش، مهربانی و عطوفت در برخورد با مردم، واسطه شدن برای حل مشکل مردم، خدمت بی منت و کم کردن بروکراسی های اداری را از مهم ترین ویژگی های مدیران نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: مدیران واقع بینانه تر به مسائل بنگرند و با شناسایی ظرفیتها  آن ها را تقویت کنند. 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید مردم را در ادارات و نهادهای دولتی درگیر کاغذ بازی های بی حاصل کرد، بیان داشت: خواسته ها و مطالبات مردم باید در اسرع وقت و در نهایت احترام و تواضع انجام پذیرد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که همه ما مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی های این ملت مقاوم و با بصیرت هستیم، خاطرنشان کرد: این مردم بودند که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در عرصه ها و صحنه های مختلف حاضر بودند و با قدرت از نظام اسلامی پشتیبانی کردند.

وی فضای کنونی کشور را  نیازمند افزایش همدلی و همراهی یکپارچه دانست و با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام حول محور ولایت در شرایط حساس کنونی، گفت: مردم ایران اسلامی از پیروزی انقلاب تا امروز همواره در همه عرصه ها برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی حضور داشته اند، بر این اساس مسؤولان باید در راستای رضایت مندی آنها گام بردارند.  

امام جمعه بابلسر، همدلی و اتحاد را  عامل تقویت وفاق ملی و راهگشای مشکلات کشوردانست و یاد آور شد: بازی ها و دعواهای سیاسی و جناحی بی معنا باید تمام شود، متأسفانه هر جا که مسؤولان به رهنمودهای رهبری، این سکاندار کشتی انقلاب عمل نکردند ضرر کرده ایم.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز تنها راه برون رفت کشور از مشکلات به وجود آمده وحدت و همبستگی میان مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: هدف دشمن ایجاد اختلاف در جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با جنگ روانی در تلاش است فضای جامعه ما را ملتهب کند، تصریح کرد: در چنین شرایطی هم مردم و هم مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که اگر مردم و مسؤولان در داخل متحد باشند دشمن هیچ اقدامی نمی تواند انجام دهد، خاطرنشان کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی فرمودند باید سرلوحه همه برنامه های دولتمردان قرار گیرد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید بر این که یکی از تلاش های دشمن گسترش فضای بی اعتمادی در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: معاندان نظام با تبلیغات دروغین و غیر واقعی می کوشند مردم را نسبت به نظام و مسؤولان کشور بی اعتماد کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید با تقویت ارتباط خود با مردم مانع از تحقق توطئه ها و نقشه های دشمن شوند، خاطرنشان کرد: هر چه سطح روابط مسؤولان با مردم بیشتر شود دشمن نمی تواند به اهداف شوم خود در داخل کشور دست پیدا کند./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات