۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۷۶۱۰۵
علی عسگری مطرح کرد؛

تلاش ۲۹۰ شبکه معاند برای پمپاژ ناامیدی در بین جوانان

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امروز ۲۹۰ شبکه معاند و ضدانقلاب در حال انجام عملیات روانی بر علیه جمهوری اسلامی هستند و این عملیات روانی در راستای تغییر افکار عمومی و پمپاژ ناامیدی در بین مردم و به‌ خصوص جوانان است.
علی عسکری

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالعلی علی‌عسگری در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها گفت: امروز 290 شبکه معاند و ضدانقلاب در حال انجام عملیات روانی بر علیه جمهوری اسلامی هستند و این عملیات روانی در راستای تغییر افکار عمومی و پمپاژ ناامیدی در بین مردم و به‌ خصوص جوانان است.

رئیس سازمان صداوسیما ادامه داد: امروز کشور آمریکا حدود 21 هزار میلیارد دلار بدهی دارد که این بدهی در حال افزایش است، اما شاهدیم این کشور برای فروپاشی دیگر کشورها نقشه می‌کشد، در حالی‌که این کشور با این وضعیت در حال فروپاشی است.

وی شفاف‌سازی را از وظایف اصلی رسانه ملی برشمرد و افزود: بایستی مردم از ماهیت رسانه‌های ضدانقلاب مطلع شوند و بدانند که این رسانه‌ها به‌دنبال ویرانی جمهوری اسلامی هستند.

عسگری با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، اظهار کرد: رسانه‌های معاند به‌دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور ما هستند، اما باید بدانند که تاکنون موفق نبوده‌اند و اگر بخواهند به کار خود ادامه دهند سیلی سختی از ملت ایران می‌خورند.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هدف اصلی رسانه‌های بیگانه اختلاف‌افکنی در بین مردم است و ما بایستی با شفاف‌سازی اعتماد مردم را به رسانه ملی بازگردانیم و حاضریم برای رساندن صدای مردم از رسانه ملی هزینه‌های آن را پرداخت کنیم تا برخی از رسانه‌ها دایه مهربان‌تر از مادر نشوند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی نباید از مواضع خود در بیان مطالبات دور شود، خاطرنشان کرد: انفعال بزرگترین درد برای رسانه ملی است و برای دوری از انفعال تنها راه انقلابی عمل کردن است.

عسگری با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ترویج ناامیدی در بین مردم است، اظهار کرد: باید با ادبیات هنرمندانه امید را در بین مردم ترویج دهیم.

رئیس سازمان صدا و سیما بیان کرد: بایستی در راستای خواسته‌ها و مطالبات مردم، مطالعات عمیقی در حوزه رسانه صورت بگیرد و این مطالعات در بین نخبگان به بحث گذاشته شود و این امر با کمک مسؤولان محقق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رسانه ملی باید در تحقق تحرک اقتصادی مجدانه تلاش کند، عنوان کرد: رسانه ملی باید برای از بین رفتن شغل حساسیت داشته باشد و بدانیم که حمایت از کالای ایرانی برای رونق اقتصادی در کشور یک امر حیاتی است.

منبع: فارس

ارسال نظرات