۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۵۷۶۱۴۹
حجت الاسلام موسوی:

مدیریت صحیح راه مقابله با توطئه های اقتصادی و تحریم ها است

مشاور فرهنگی استاندار لرستان گفت: پیش درآمد جنگ اقتصادی علیه ایران با حمایت وزارت خزانه داری آمریکا، جنگ روانی است و راه خنثی سازی و مقابله با این جنگ هم افزایی سیاسی، مدیریت و تدبیر صحیح مدیران و مسؤولان است.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، مشاور فرهنگی استاندار لرستان و امام جمعه الشتر، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و تبریک عید غدیر گفت: شهیدان رجایی و باهنر در راه نظام و خدمت به مردم جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه باید شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیرن و مسؤولان قرار گیرند، افزود: در سایه کار و تلاش مسؤولان و مدیریت صحیح بسیاری از مشکلات معیشتی و رفاهی مردم در جامعه امروز و شرایط کنونی برطرف می شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به هشدار رهبری در زمینه بصیرت افزایی خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و بصیرت بخشی راه مقابله با توطئه های استکبار است.

وی با اشاره به اینکه در طول این دوران ها استکبار تمام راه های به چالش کشاندن نظام از جمله ترور، تحریم، تهدید، فتنه و جنگ نظامی را در پیش گرفت، عنوان داشت: در برابر تهدیدهای دشمن، خدمتگزاران و کارگزاران نظام اسلامی در سایه وحدت به تعبیر رهبری بر پایه هم افزایی سیاسی در راستای خدمت به مردم کوتاهی نکرده اند.

مشاور فرهنگی استاندار لرستان خدشه دار کردن چهره و عملکرد عالی نظام را هدف استکبار خواند و گفت: دشمن برای ایجاد تفرقه و بر هم زدن اقتدار جمهوری اسلامی، رسانه های معاند را حمایت می کند و برخی افراد بدون دریافت هزینه در زمین دشمن بازی می کنند که موجب خسران بزرگ می شود.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت افزایی در برابر دسیسه های دشمن اظهار داشت: وحدت، تعامل، همکاری و همدلی مسؤولان و مدیران راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فشار تحریم ها و شرایط اقتصادی و معیشتی در جامعه خاطرنشان کرد: رفع این مشکلات نیازمند مدیریت و تدبیر است.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار تلاش می کند با استفاده از ظرفیت اجتماعی مردم و با بیان اعلام نارضایتی و ایجاد جنگ روانی در حوزه اقتصاد بهره برداری کند، گفت: هم افزایی سیاسی لازمه خنثی سازی این جنگ روانی است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات