۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۷۶۲۱۷
امام جمعه مود:

دشمنان با جنگ‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی درپی تضعیف ولایت هستند

امام جمعه مود گفت: به برکت محبت علی (ع) نعمت امنیت را داریم از این رو دشمنان با جنگ‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی قصد دارند نعمت ولایت را از ما بگیرد.
فلسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین فلسفی، امام جمعه مود شب گذشته در جشن عید سعید غدیرخم که در محل بوستان پدران آسمانی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: غدیرخم، عید اکمال دین و اتمام نعمت است.

وی با بیان اینکه عید غدیرخم در واقع یک روز نیست بلکه یک تاریخ، عقیده و جریان است، گفت: همانطور که جامعه نیاز به پیامبر دارد، نیاز به امام هم دارد لذا پیامبر قانون و امام نیز تفسیر قانون است.

امام جمعه مود با بیان اینکه امام غدیر کسی است که دست مستضعفان را می‌گیرد، افزود: امام جامعه علاوه بر تمام مدیریت‌هایی که باید داشته باشد، جامعه را باید به رشد تعالی برساند.

حجت الاسلام فلسفی با بیان اینکه علی(ع) در میان آسمان‌ها شناخته‌تر شده است، تصریح کرد: مومنان این افتخار را می‌کنند که تربیت یافته مکتب علی(ع) هستند.

وی با بیان اینکه خدا محبت علی(ع) را به ما داده و این محبت در دل مومنان جای گرفته است، ادامه داد: ولایت در جمهوری اسلامی ایران با حکومت ولی فقیه عادل ادامه دهنده ولایت علی(ع) است و جایی که در آن ولایت نباشد مانند تونس و لیبی می‌شود اما اگر در جایی ولایت باشد دشمنان نیز نمی‌توانند کاری را انجام دهند.

امام جمعه مود خاطرنشان کرد: به برکت محبت علی (ع) نعمت امنیت را داریم از این رو دشمنان با جنگ‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی قصد دارند نعمت ولایت را از ما بگیرد.

حجت الاسلام فلسفی اظهار کرد: هدیه دادن، اطعام غدیر و حضور در مزار شهداء از جمله آداب روز عید سعید غدیرخم است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات