۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۷۶۲۷۲
امام جمعه رشت:

برجام هیچ ارمغانی جز تحریم برای ملت ایران نداشته است

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسأله سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برجام نه‌تنها چیزی به دست ملت ما نداده بلکه تحریم‌های زیادتری برای ایران به ارمغان آورده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک عید سعید غدیر، این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین مسأله امامت و ولایت در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان این که مسأله امامت و ولایت مهم ترین و محوری ترین موضوع جامعه اسلامی است، افزود: دشمنان در طول تاریخ همه توان خود را برای تضعیف این جایگاه مهم به کار گرفتند اما تاکنون شکست خورده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مسأله ازدواج در اسلام اشاره کرد و با بیان این که ازدواج سنتی حسنه و مورد تأکید دین است، خاطرنشان کرد: جوانان ما نیز امروز باید به این سنت حسنه پایبند باشند.

امام جمعه رشت با بیان این که ایمان و تقوا نخستین و مهم ترین ویژگی در انتخاب همسر است، تصریح کرد: اصالت و نجابت خانواده نیز در استمرار زندگی بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود به دیدار اخیر اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی تأکیدات ویژه ای داشتند.

وی همچنین به طرح سؤال مجلس از رییس جمهور اشاره کرد و با بیان این که این پاسخگویی نشانه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: نمایندگان مجلس نیز بسیار متین و بر اساس شأن نمایندگی از رییس جمهور سوال پرسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به این که امروز مشکلات اقتصادی مردم زیاد است و مسؤولان نیز باید برای رفع این مشکلات همه توان خود را به کار گیرند، تصریح کرد: مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید از همه توان و وقت خود را برای رفع مشکلات مردم بهره گیرند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری بارها نسبت به خدمت مسؤولان به مردم تذکر داده اند، گفت: دولتمردان باید همه توان خود را در شرایط امروز کشور برای خدمت به مردم و رفع کاستی های موجود به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسأله سیاست خارجی اشاره کرد و افزود: متأسفانه برجام نه‌تنها چیزی به دست ملت ما نداده بلکه تحریم‌های زیادتری برای ایران به ارمغان آورده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز بارها تأکید فرمودند نباید به وعده های اروپایی ها نیز دل بست، تصریح کرد: نباید به ته مانده های برجام دل بست که چیزی نصیب ما شود.

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر در همه صحنه ها و عرصه های این انقلاب حضوری مستحکم و قدرتمند داشته اند، گفت: امروز نیز این ملت با قدرت در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد و از اصل انقلاب دفاع می کنند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات