۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۷۶۳۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اربعین حسینی سمبل حق طلبی در جهان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سمبل حق‌طلبی در جهان را اربعین حسینی دانست و گفت: مسلمان و غیرمسلمان در اربعین حسینی شرکت می‌کنند و انگیزه حق‌طلبی آن‌ها در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی مشترک است.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جمع دانشجویان شرکت‌کننده در دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان‌ها در مسأله خودشناسی و معرفت به نفس با سایر موجودات مشترکاتی دارد.

وی با بیان اینکه سن جوانی فرصت بسیار مناسبی برای رشد کمال و سیرالی الله است، گفت: انگیزه رشد یکی از تفاوت‌هایی است که خداوند متعال در انسان و به ویژه در سنین جوانی قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان انگیزه حق‌‌طلبی دارند، افزود: بسیاری از افراد امروز دنیا را بر وجدان خود ترجیح می‌دهند از این رو در تاریخ وجود دارد که ابوسفیان در مقابل پیامبراکرم(ص) مقاومت کرد و بعد از فتح مکه شرایط به گونه‌ای بود که آن‌ها به ظاهر به اسلام ایمان آوردند اما جنایت‌های مختلفی بر علیه اسلام انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انسان‌ها در سر دو راهی انتخاب حق و باطل قرار دارد و می‌تواند حق را انتخاب کند  چرا که انسان حق طلب است.

وی با بیان اینکه لذتی که در حق پرستی برای انسان وجود دارد در هواپرستی نیست، ادامه داد: مسیر عدل و انسانیت برای تمام انسان‌ها باز است لذا این انسان است که مسیر خود را انتخاب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سمبل حق‌طلبی در جهان را اربعین حسینی دانست و خاطرنشان کرد: مسلمان و غیرمسلمان در اربعین حسینی شرکت می‌کنند و انگیزه حق‌طلبی آن‌ها در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی مشترک است./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات