۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۷۶۴۳۳
حجت‌الاسلام والمسلمین دری:

ولایت فقیه مهم‌ترین دلیل ناکامی دشمنان در فتنه‌ها است

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور دلیل دشمنی با انقلاب اسلامی را ولایت فقیه بیان کرد و گفت: ولایت فقیه همانند دیدبانی فعال و تیز بین تحرکات دشمن را شناسایی و راه مقابله با آن را به مردم و مسؤولان اعلام می‌کند.
دری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن دری، نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین، شب گذشته به مناسبت شام میلاد با سعادت امام کاظم(ع) در مسجد غدیر گفت: امام کاظم(ع) در دوران زندگی خود با چهار طاغوت و خلیفه مواجه بودند.

وی افزود: خلفایی که دستشان به خون مردم آلوده بود تا بتوانند از این طریق بر مسلمانان حکومت کنند. هارون الرشید در میان این چهار تن یک منافق تمام عیار بود او دو چهره داشت یک چهره غارتگر و آدم کش و چهره دیگرش برای انحراف اذهان عمومی این بود که خود را مدافع امام معصوم نشان می‌داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دری ادامه داد: امروز نیز برخی با احترام نام رهبر معظم انقلاب را به زبان جاری می‌کنند و شعار مردم سالاری سر می‌دهند اما در مواقع دیگر می‌گویند از امام مهدی(عج) نیز می‌توان سوال کرده و ایشان را نقد کرد و یا اذعان دارند ماهواره‌ها به دین مردم آسیب نمیرسانند یا اینکه بیان می‌کنند مردم را نمی‌شود یک شبه به بهشت برد و یا در پاسخ به سوال و اعتراض مردم که می‌گویند چرا نسبت به اختلاسگران نظارت نیست میگویند بله نباید اختلاس و دزدی شود البته این موارد دزدی و اختلاس نبوده و وام بوده است؛ هارون الرشید نیز از طرفی ظلم و ستم میکرد و از طرف دیگر با شرکت در مجالس موذه به گریه و زاری می‌پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با تاکید براینکه شرایط کنونی می‌طلبد خواص و عوام تابع ولایت فقیه باشند، گفت: راه دیگری برای عبور از بحران کنونی جز تبعیت از ولایت نیست، در مسایل اقتصادی، سیاسی، بین المللی، امورات فردی و اجتماعی تنها باید از ایشان تبعیت کرد، معظم له به عنوان ولی امر مسلمین همیشه هشدار میدهند و فرمایشات ایشان همانند باران پاک و هشدار دهنده است و زمانی این باران برکت می‌شود که در زمین مرغوب فرود آید بنابراین امروز بصیرت داشتن بسیار لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه ما باید نسبت به امام شناخت و معرفت داشته باشیم، اظهار داشت: خلفای جور می‌دانستند که اهل بیت(ع) حق هستند اما مخالفت آنان به خاطر این بود که آن شناخت و معرفت واقعی را نداشتند زیرا زندگی آنان ‌با حرام ‌‌آمیخته شده بود و نمی‌توانستند حق بودن امام را بپذیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دری با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) مسلمانان را به دشمن شناسی توصیه می‌کردند، ابراز کرد: امروز افرادی با ایجاد شبهه در زمینه‌مهدویت و‌ ولایت فقیه درصدد پنهان کردن حق هستند متاسفانه در حال حاضر نفاق در جامعه رواج دارد. امروز آمریکا بیش از ۵هزار کلاهک هسته‌ای، اسرائیل 12 هزار، هندوستان ‌بیش از 2 هزار، کره شمالی بیش از یک هزار و پاکستان هزار و 500 کلاهک هسته‌ای دارد آیا این سوال در ذهن ایجاد نمی‌شود که چرا آمریکا از این کشورها هراس ندارد ولی از ایران که هیچ کلاهک هسته‌ای ندارد اظهار نگرانی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین پاسخ داد: این ترس دو دلیل دارد امام راحل فرمودند: اسلام جهان را فتح خواهد کرد همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند: تا ۲۵ سال دیگر از اسرائیل اثری باقی نمی‌ماند؛ در حال حاضر ما شاهد نفوذ اسلام به جهان هستیم بر همین اساس انگلیس خبیث می‌گوید ما خیلی تلاش کردیم انقلاب اسلامی را نابود کنیم ولی نتوانستیم‌ و تنها راه نابودی انقلاب را در دور ساختن مردم از مساجد و منبر و بی حجاب ساختن زنان و ترویج ابتذال در جامعه یافتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دلیل دشمنی با انقلاب اسلامی ولایت فقیه است زیرا ولایت فقیه همانند دیدبانی فعال و تیز بین تحرکات دشمن را شناسایی و راه مقابله با آن را به مردم و مسؤولان اعلام می‌کند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات