۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۷۶۴۷۰
معاون تبلیغ حوزه:

مبلغان مردم را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کنند

حجت الاسلام والمسلمین نبوی بر استفاده مبلغان برای آگاه کردن مردم از توطئه های دشمن در ایام تبلیغ تأکید کرد و گفت: در صورتی که مردم توطئه های دشمنان را بشناسند در سخت ترین شرایط نیز به ازش های دینی پشت نخواهند کرد.
حجت الاسلام محمدحسن نبوی معاون تبلیغ حوزه علمیه

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که مبلغان فراوانی از سوی حوزه علمیه در سراسر کشور مشغول انجام رسالت تبلیغی خود هستند، اظهار کرد: مبلغان همواره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید توجه می کنند و این نصایح را مد نظر خود قرار می دهند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه داد: با توجه به شرایط امروزی کشور انسجام ملی در مقابل دشمنان بیش از هر مورد دیگری مورد نیاز کشور است و چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کرده اند دشمن به دنبال این است تا جایی که می تواند ایران را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهد تا در برنامه های سیاسی، برداشت داشته باشد.

وی با تصریح بر این که مبلغان باید مؤمنان را از این اهداف دشمن آگاه سازند، افزود: اگر مردم توطئه های دشمنان را بشناسند حتی در سخت ترین شرایط به ارزش های دینی خود پشت نمی کنند و توطئه دشمان نیز خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: بهترین چیزی که مبلغان در ماه محرم می توانند برای مردم توضیح دهند زندگی امام حسین است؛ زیرا امام حسین(ع) در سخت ترین شرایط اقتصادی و بدترین شرایط تحریم آب برای فرزندانش از ارزش های دینی و دستورات دین فاصله نگرفت و در سخت ترین شرایط ایستادگی کرد.

وی افزود: بنابراین مبلغان تلاش کنند که با آگاه کردن مردم از شرایط، دشمن را نا امید کنند که ناامید نیز خواهدشد؛ تحریم از اول انقلاب نیز وجود داشته است و در زمان جنگ در سخت ترین شرایط و با وجود هزینه های فراوان توانستیم کشور را در مقابل دنیا مدیریت کنیم امروزه که شرایط زمان جنگ وجود ندارد و به شکر خدا کشور در تمامی ابعاد قدرتمند شده است./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات