۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۵۷۶۴۷۶
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

حوزه علمیه امام حسن مجتبی شهرستان گتوند افتتاح شد

حجت الاسلام شاه آبادی از افتتاح و آغاز به کار حوزه علمیه امام حسن مجتبی شهرستان گتوند خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، توليت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) گتوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: این مدرسه با حضور آیت الله موسوی جزایری، 9 شهریورماه رسما فعالیت خود را با پذیرش 10 طلبه آغاز کرد.

توليت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) گتوند با بیان اینکه فعالیت مدرسه در سال تحصیلی جدید با 10 یا 11 طلبه خواهد بود، افزود: دوره اختبار و تثبیت این تعداد طلبه با حضور آیت الله موسوی جزایری 9 شهریورماه همزمان با افتتاحیه مدرسه آغاز شد اما افزایش پایه های تحصیلی را در سال های پیش رو مدنظر قرار داده ایم.

حجت الاسلام شاه آبادی عنوان داشت: مدرسه قطعا در سطح یک حوزه پذیرش کامل خواهد داشت البته مدنظر داریم تا پایه 6 پذیرش طلبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: مجوز پذیرش در سطح یک را داریم و امیداوریم تا 6 سال آینده در سطح 2 نیز پذیرش داشته باشیم.

تولیت مدرسه امام حسن مجتبی(ع) گتوند با اشاره به آمادگی کادر و اساتید مدرسه گفت: در بحث اساتید از محضر طلاب فاضل شهرستان بهره می بریم.

حجت الاسلام شاه آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حوزه خواهران شهرستان از 3 سال پیش راه اندازی شده است، تصریح کرد: 50 تا 60 طلبه خواهر در پایه های اول تا سوم مشغول تحصیل هستند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات