۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۷۶۴۸۱
سرپرست دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

۱۵ شهریور؛ مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت برگزار می شود

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت خبر داد و گفت: در این مراسم از ۱۰ کانون فرهنگی هنری برتر در این راستا تجلیل می شود.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتامیه اوقات فراغت خبر داد و گفت: برنامه اوقات فراغت امسال به میزبانی 300 کانون مساجد برگزار شد.

ابدالی پور جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به کانون مساجد را از مهم ترین اهداف برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت عنوان کرد و ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، دینی، قرآنی، بصیرت‌افزایی، ورزشی و علمی با محوریت طرح اوقات فراغت برگزار شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه طرح غنی سازی اوقات فراغت به صورت استانی و به میزبانی مرکز استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تجلیل از کانون ها فرهنگی هنری مساجد برتر در برگزاری این طرح از برنامه های مراسم اختتامیه است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی در طول برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت نسل نو در کانون ها یادآور شد: از 10 کانون فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل می شود.

وی در ادامه نشر ارزش های اسلامی، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، کشف استعداد ها و غنی سازی طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از اهداف مهم برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون مساجد عنوان کرد.

ابدالی پور از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی نیز همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت برگزار می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات