۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۷۶۵۰۶

مدیر جدید مدرسه علمیه حضرت ولی عصر تبریز معرفی شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی؛ حجت الاسلام ارجمندی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) معارفه شد.
جواد ارجمندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام احمد مطهری‌اصل، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه تبریز، با بیان این‌که حدود ۳ هزار طلبه برادر در ۲۰ مدرسه علمیه استان آذربایجان شرقی مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: از این تعداد هزار و ۴۰۰ طلبه در ۶ مدرسه شهر تبریز تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که استان آذربایجان شرقی به لحاظ تعداد داوطلب شرکت در آزمون ورودی حوزه های علمیه رتبه سوم کشوری را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: امسال از میان هزار و ۲۰۰ داوطلب تحصیل در حوزه که در مقاطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی شرکت کرده بودند؛ ۱۷۰ نفر جذب حوزه علمیه تبریز شدند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از برپایی کرسی درس خارج فقه با پیگیری نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و گفت: برگزاری دروس مربوط به سطوح عالی حوزه در استان مورد تأکید و پیگیری بود که امسال در حوزه علمیه تبریز از سطح یک تا خارج فقه حوزه پذیرش طلبه خواهیم داشت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش‌های چندین ساله حجت الاسلام عبدالصمد ناصری قدردانی و حجت الاسلام ارجمندی به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه منصوب شد؛ وی پیش از این مدیر حوزه علمیه امام خمینی شهر ارومیه بوده است.

حجت الاسلام ارجمندی؛ استاد حوزه و دانشگاه بوده و مسؤولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی ارومیه را نیز در کارنامه کاری خود دارد، علاوه بر حوزه علمیه امام خمینی(ره)، حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه نیز جزو سوابق حجت الاسلام ارجمندی است.

همچنین با حکم رییس عالی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی؛ حجت الاسلام ناصری به عنوان قائم مقام حوزه علمیه استان منصوب شد./935/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات