۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۷۶۵۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن در مقابل مکتب اهل بیت حرفی برای گفتن ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی انسان‌ها با رفتارشان دشمنان را به طمع می‌اندازند، گفت: دشمن در مقابل مکتب اهل بیت(ع) و حق و عدالت حرفی برای گفتن ندارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان بسیجی نواحی سپاه انصارالرضا(ع) استان اظهار داشت: پایگاه‌های مساجد مرکز تغذیه جامعه اسلامی هستند و بانوان در فرهنگ سازی این پایگاه‌ها نقش اساسی دارند.

وی با بیان اینکه زنان در تربیت و رشد انسان‌ها بالاترین سهم را دارند، گفت: نخستین معلمان بعد از خداوند متعال نیز مادران هستند و مادر می‌تواند فرزندان را در حساس‌ترین دوران‌های عمر تربیت کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بانوان در طول تاریخ نقش بسیاری داشتند، افزود: زنان شایسته و عفیف جامعه را از جهت فکر و فرهنگ اداره می‌کنند و زنان با فرزندداری و خانه‌داری در تمام جهادها نقش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: زنان با ایمان و مادران و همسران شهدا و ایثارگران در جبهه‌های نظامی به شهید چمرا‌ن‌ها جرأت می‌دهند تا از خاک کشور دفاع کنند.

وی با بیان اینکه زنان ناشایسته بدترین خطر برای جامعه هستند، ادامه داد: امروز دشمنان در میدان جنگ نرم، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی حضور دارند و تمام تلاش خود را برای تصرف افکار و اندیشه‌ها می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیگانگان به دنبال این هستند که ظلم‌های دوران استعمار انگلیس را به وسیله انگلیس، آمریکا و صهیونیسم بر مردم حاکم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برخی انسان‌ها با رفتارشان دشمنان را به طمع می‌اندازند، اظهار کرد: دشمن در مقابل مکتب اهل بیت(ع) و حق و عدالت حرفی برای گفتن ندارد.

وی یکی از نقش‌های مهم دولت را تربیت صحیح اسلامی دانست و افزود: در جامعه اسلامی احتکار، کم فروشی، اختلاس و حقوق‌های نجومی معنی ندارد و باید جلوی این اقدامات گرفته شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات