۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۷۶۵۷۷
با محوریت منبر انقلابی در حوزه اقتصاد مقاومتی؛

اولین همایش تبلیغی «میثم تمار» در قم برگزار می شود

حجت الاسلام اصغردوست از برگزاری اولین همایش تبلیغی با محوریت خطابه و منبر انقلابی در حوزه اقتصاد مقاومتی در آستانه فرا رسیدن محرم الحرام و همزمان با سالروز شهادت حضرت میثم تمار خبر داد.
منبر میثم تمار حجت الاسلام محمدمهدی اصغردوست

حجت الاسلام محمدمهدی اصغردوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از برگزاری همایش تبلیغی میثم تمار در قم خبر داد و اظهار داشت: این همایش از سوی مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان همزمان با سالروز شهادت حضرت میثم تمار لسان برنده ولایت ویژه مبلغان محترم اعزامی در ماه محرم برگزار می شود.

دبیر اجرایی همایش تبلیغی میثم تمار با اشاره به موضوع این همایش عنوان کرد: در حقیقت این اولین همایش تبلیغی است که با محوریت خطابه و منبر انقلابی در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می گردد و دلیل عنوان برداری از نام حضرت میثم تمار علاوه بر قرار گرفتن در سالروز شهادت ایشان، ما میثم تمار را فردی ممتاز نه به عبادت بلکه به حمایت جانانه از ولایت می شناسیم چراکه او با این که خرما فروش بود اما حاضر نشد ولی زمان خود را تنها بگذارد.

وی افزود: این همایش روز چهارشنبه ۱۴ شهریور از  ساعت 15:30 در  سالن همایش های مؤسسه امام خمینی(ره) واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی برگزار می شود و ما در این مراسم دو سخنران ویژه خواهیم داشت، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه مهندس اکبر ابدالی عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام اصغردوست در ادامه خاطرنشان کرد: در این مراسم یک تجلیل هم از افرادی خواهیم داشت که در اقتصاد مقاومتی کار کرده اند و در این زمینه با ولی فقیه زمان خود همصدا بوده اند که این افراد اعم از مردم عادی، روحانیان، مغازه داران و یا صاحبان شرکت های خصوصی است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه محصولات مؤسسه امیربیان در حاشیه این همایش خاطرنشان کرد: در این همایش ابتدا محصولاتی که برای محرم امسال آماده شده رونمایی می شود که این آثار کتاب های «از کربلای حسینی تا کربلای خمینی» و «جاهلیت اولی در زمان امام حسین(ع) و جاهلیت مدرن در زمان امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب» و همین طور یک اثر چند رسانه ای با عنوان «شاه کلید» است؛ علاوه بر این سه مورد محتواهای سال های گذشته مثل «لبیک یا حسین»، «زندگی عاشورایی»، «مدافعان حرم» و «شیعه انقلابی» نیز ارائه می شود.

دبیر اجرایی همایش تبلیغی میثم تمار در پایان خاطرنشان کرد: این همایش در حقیقت به دنبال پایه ریزی برای محوریت بخشیدن به سخنرانی های مبلغان در ماه محرم به بیان نکات مهم روز از جمله مسائل اقتصادی، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است و به همین جهت با توجه به اهمیت آن تلاش می کنیم تا در آینده نزدیک این همایش به یک جشنواره علمی تبدیل شود./1330/ت302/ب1

ارسال نظرات