۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۷۶۶۰۴
حجت الاسلام نوری زاده:

امیدزدایی و اعتمادزدایی حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امیدزدایی و اعتمادزدایی حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است، گفت: مبلغات با فرهنگ سازی می‌توانند با عناصر ضد فرهنگی مبارزه کرده و در رشد و گسترش فرهنگ اسلامی تاثیر گذار باشند.
نوری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوری زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در کارگاه آموزشی مبلغات استان تهران با موضوع تقش بانوان در مدیریت مصرف بهینه آب که در تالار آبگینه برگزار شد، گفت: این همایش با هدف ارتقای فرهنگ مصرف آب در سطح کشور بخصوص در استان تهران برگزار می‌شود تا با فرهنگ سازی درست بتوانیم از بحران کم آبی خارج شده و بگذرانیم.

وی در ادمه با اشاره به نقش بانوان در فرهنگ سازی و رشد فرهنگ و تاثیرگذاری زنان با عناصر ضد فرهنگی، ابراز کرد: نهاد تبلیغی بانوان بیشتر از هر نهاد دیگری می‌تواند در حوزه های فرهنگی تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه زنان می‌تواند در حوزه معرفتی، عاطفی و فرهنگ سازی نقش آفرین باشند، اظهار داشت: اسلام برای بانوان از نظر شخصیتی و سایر حقوق ارزش و اعتبار ویژه‌ای قرار داده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه مهمترین عنصر تشکیل دهنده جامعه، خانواده است و زنان نقش بسزایی در خانواده ایفا می‌کنند، گفت: نخستین معلمان که خوب فکر کردن و صحبت کردن را به کودکان آموزش می‌دهند مادران هستند؛ بنابراین مادران نقش بسزایی در تربیت نسل فهیم و ارزشمند دارند.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به جامعه بنیان خانواده را نشانه رفته‌اند، عنوان کرد: قبل از انقلاب طاغوت برای ضعیف نشان دادن این جایگاه کارهای فراوانی مانند ترویج بی بندوباری، ضد ارزش نشان دادن شان و جایگاه زنان، عدم حضور زنان با حجاب معقول در جامعه، ورود فرهنگ فاسد غربی در محیط کار و خانواده، بیرون کشیدن دختران از آغوش عفیف خانواده با عنوان دختر شایسته، وابستگی زن به تجمل گرایی غیر معقول، مد و جلوه گری، دلربایی زنان و دور نگاه داشتن زنان از آگاهی‌ها در عرصه‌های مختلف سیاسی و غیره انجام دادند.

حجت الاسلام نوری زاده بیان داشت: زمانی که دشمن بخواهد در حوزه فرهنگی کار کند خانواده را هدف قرار می‌دهد و این امر ربطی به قبل و بعد از انقلاب ندارد امروز زنان و مبلغان خواهر نقشی بی بدیل در جامعه دارند؛ از این رو مبلغات باید در عمل این نقش را به منصه ظهور برسانید و در فعالیت‌های فرهنگی غفلت نکنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران شرایط کنونی کشور را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: در حال حاضر ما در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم امروز دشمنان با هدف قرار دادن فرهنگ اسلامی به دنبال براندازی و ضربه زدن به انقلاب و حکومت دینی هستند.

وی ادامه داد: امروز دشمن درصدد امیدزدایی و اعتمادزدایی است و اگر ما نتوانیم در مقابل این حربه درست عمل کنیم عاملی برای دسیسه‌ها و برنامه‌های دشمن می‌شویم. رهبر معظم انقلاب بارها به اجرای اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود و ساده زیستی توصیه کردند.

این مقام مسؤول افزود: ما باید بدانیم که شرایط کنونی کشور همانند دوران شعب ابی طالب است و ما در زمانی قرار داریم که دشمن در همه عرصه‌ها ورود کرده و می‌خواهد ما را تهدید کند.

حجت الاسلام نوری زاده اضافه کرد: برای خروج از این شرایط و مقابله با توطئه دشمنان ما ابتدا باید به یاری خداوند متعال ایمان داشته باشیم و بدانیم که آینده روشن از آن ماست از این رو با تقویت روحیه ایمانی می‌توان سختی‌ها و دشواری‌ها را پشت سر گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به داشته‌ها و توانایی‌های خودمان تکیه کنیم، گفت: ما نیروها و سرمایه‌های فراوانی در کشور داریم یکی از آنان سرمایه‌ها وجود رهبری مدبر، باهوش، بصیر و زیرک است ایشان به حقیقت انقلاب را به خوبی هدایت می‌کنند اما باید توجه داشت که ما نیز باید در عمل ایشان را یاری کنیم و به فرمایشات معظم له جامه عمل بپوشانیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: ما نباید اهل اسراف باشیم ما وارث سرمایه‌هایی هستیم که به امانت در دستان ما قرار دارد تا به آیندگان برسانیم؛ بنابراین ما باید مراقب سرمایه‌های کشور باشیم که یکی از آنان سرمایه‌های آب است. امروز مشکل آب تنها یک مساله اقتصادی نیست بلکه مساله سیاسی و امنیتی نیز به شمار می‌رود. مبلغات باید در موضوع حیاتی آب به بحث فرهنگ سازی مصرف بهینه آب بیشتر توجه کنند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات