۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۷۶۶۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت ۵ هزار هیأت مذهبی و مداح در ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به اشاره به پیش رو بودن ماه محرم، گفت: بیش از ۵ هزار هیأت مذهبی و مداح لرستانی در ماه محرم سال جاری آماده فعالیت هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دو هزار و پانصد هیأت مذهبی مجوز دار در لرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه دو هزار و 700 مداح نیز در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی ثبت‌ نام کرده‌اند، افزود: بیش از دو هزار و 500 نفر آن‌ها در ایام محرم در این هیأت‌ها مداحی خواهند کرد.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی استان در راستای برپایی موکب‌ها، استقبال و بدرقه زائرین، فضاسازی استان، اجرای منظم و منسجم برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ظرفیت بالایی در استان هستند.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم عزاداری محرم ۱۴۴۰ هجری قمری از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، عنوان داشت: برگزاری باشکوه مراسم عزاداری ماه محرم و توجه به مسائل کمی و کیفی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: در مراسم عزاداری محرم تلاش می شود که با بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی، هیأت های مذهبی و مداحی ها اهداف قیام عاشورا در جامعه و بین آحاد مردم تبیین و تشریح شود.

وی در پایان یادآور شد: از ظرفیت مبلغان بومی و غیر بومی در ماه محرم و صفر در همه شهرستان ها و مناطق روستایی استان بهره مند خواهیم شد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات