۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۷۶۶۲۷
حجت الاسلام عباس زاده خبر داد؛

بقاع متبرکه لرستان میزبان همایش بصیرت عاشورایی

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری همایش بصیرت عاشورایی خبر داد و گفت: ۶۸ امام زاده شاخص استان میزبان برگزاری این همایش هستند.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس ‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن ماه محرم و صفر بیان داشت: همایش بصیرت عاشورایی به میزبانی بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

وی با اشاره به آمادگی 68 بقعه متبرکه در لرستان به منظور برگزاری مراسم عزاداری محرم و همایش بصیرت عاشورایی افزود: این مراسم از ابتدای ماه محرم آغاز و تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: در قالب همایش بصیرت عاشورایی مراسم عزاداری در بقاع متبرکه در در دهه نخست ماه محرم، دهه دوم محرم، اربعین و ایام شهادت امام رضا(ع) و نبی مکرم اسلام برگزار می شود.

وی در ادامه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، همایش «احلی من العسل» و همایش «رهروان زینبی» را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در ماه محرم و به میزبانی بقاع متبرکه برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: مراسم پیاده روی حرم تا حرم نیز در اربعین و ماه صفر در بقع متبرکه شهرستان های استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده برگزاری همایش رهروان زینبی را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در ماه محرم به میزبانی بقاع متبرکه و با حضور مبلغان برگزار می شود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات