۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۷۶۷۵۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نظام اسلامی پیشتاز مقابله با استکبار است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: نظام مقدس اسلامی درزمینه مبارزه با استعمار و استکبار جهانی پیشتاز است؛ به‌گونه‌ای که به الگوی سایر ملت‌ها و کشورها بدل شده است.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با شماری از مسؤولان استان، با گرامیداشت شهدای مبارزه با استعمار انگلیس، افزود: شهید رئیس‌علی دلواری و هم‌رزمانش با شجاعت توانستند استعمارگران انگلیس را از بوشهر و ایران بیرون کنند.

وی اضافه کرد: امروز کسانی که به راه انقلاب ایمان دارند باید پیش‌قدم باشند و اگر مسؤولی دم از اسلام می‌زند باید پیش‌قدم در سختی‌ها و مشکلات باشد؛ زیرا نمی‌شود اعیانی زندگی کند و دم از انقلاب زند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به مبانی قرآنی و دینی مبارزه به استکبار، اضافه کرد: آیات بسیاری مبارزه با مشرکین را بیان کرده است که این مبارزه با شکل‌های گوناگونی همچون برائت از مشرکین و یا جهاد مستقیم با دشمنان نمایان می‌شود؛ بنابراین مطابق آیات قرآن مبارزه با استکبار امری ضروری است.

وی دخالت آمریکا در امور ملت‌ها را علت مستکبر بودن آن دانست و ابراز داشت: با مراجعه به هر کشوری می‌بینیم که آمریکا به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در آنجا دخالت دارد، بنابراین می‌توان آن را مصداق کامل استکبار دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: نظام مقدس اسلامی درزمینهٔ مبارزه با استعمار و استکبار جهانی پیشتاز است؛ به‌گونه‌ای که به الگوی سایر ملت‌ها و کشورها بدل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ما به حقانیت راهمان ایمان داریم و به وسوسه‌های شیطانی عده‌ای کافر گوش نمی‌کنیم و با وحدت خود انقلاب اسلامی خود را پیروز خواهیم کرد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات