۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۷۶۷۸۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انبارهای احتکاری ناشی از فرهنگ اقتصادی و تفکر لیبرالی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انبارهای احتکاری نوعی از فرهنگ اقتصادی و تفکر لیبرالی است و افرادی که بنده پول باشند و برای رسیدن به پول هر کاری کنند اگر مردم با مشکلی هم مواجه شدند برای آن‌ها مهم نیست.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در همایش روز فرهنگ فردوس که در آستان مقدس امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سابقه فداکاری و خدمت به بندگان خدا توسط رهبر معظم‌ انقلاب به سال‌ها و دوران‌های دور در استان‌های مختلف برمی‌گردد.

وی گفت: فردوس نیز یکی از این شهرها است که رهبر معظم انقلاب به آن خدمت کردند و سال گذشته نیز در زلزله کرمانشاه، رهبر معظم انقلاب بلافاصله به نیروهای سپاه پاسداران ماموریت دادند و اگر این دستور خاص در آستانه زمستان‌ نبود، فاجعه به بار می‌آمد و خود ایشان‌ نیز به منطقه رفتند و مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک پیگیری کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز زمان بی تفاوتی‌ها نیست و باید از فرصت‌ها برای رواج اندیشه‌های الهی و جهان‌بینی توحیدی در میان‌ بشر استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جامعه در معرض آسیب‌های مختلف قرار دارد، تصریح کرد: باید در فضای مجازی با دشمنان مقابله کرد و اجازه ندهیم که دشمن پررو شود.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگ اقتصادی و اقتصاد فرهنگی در جامعه، ادامه داد: اگر به دنبال فرهنگ اقتصادی و پول و ثروت‌اندوزی برویم به طور قطع بلاهای بسیاری به سر مردم می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید اقتصاد ما تابع فرهنگ ما باشد، خاطرنشان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که اقتصاد فرهنگی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمنان از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در مسائل مختلف هراس و دلهره دارد و غرب از موشک‌های با برد چند هزار کیلومتری می‌ترسد.

وی افزود: متاسفانه عدم مدیریت در جامعه سبب شده کشوری که با موشک‌های خود ترس را به دل دشمنان انداخته امروز به مشکل پوشک گرفتار شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به انبارهای احتکار شده توسط برخی افراد سودجو اشاره کرد و گفت: انبارهای احتکاری نوعی از فرهنگ اقتصادی و تفکر لیبرالی است و افرادی که بنده پول باشند و برای رسیدن به پول هر کاری کنند اگر مردم با مشکلی هم مواجه شدند برای آن‌ها مهم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره ایام ماه محرم، عنوان کرد: فلسفه اصلی امام حسین(ع) همان امربه معروف و نهی از منکر بوده است و باید این فلسفه را در جامعه رواج دهیم و امروز هیچ معروفی بهتر از تزکیه اندیشه بشر و هیچ منکری نیز بدتر از آلودگی اندیشه بشر نیست./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات