۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۷۶۸۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اجازه ندهیم فرهنگ بیگانه در زندگی ایرانی اسلامی ما رسوخ پیدا کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نباید اجازه بدهیم که فرهنگ‌های بیگانه در زندگی‌های ایرانی اسلامی ما رسوخ پیدا کند و در مقابل فرهنگ غرب ایستادگی کنیم.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم اهدای 200 سری جهیزیه به زوجین جوان استان اظهار داشت: امروز مکتب اهل بیت(ع)، اسلام و قرآن جوانان را برای زندگی هدفمند و با فرهنگ مجهز می‌کند.

وی با جهاد زنان در جوامع اسلامی اشاره کرد و گفت: خداوند برای زنان، جهادی را قرار داده و هنرمندانه مادری کردن برای فرزندان و همسری کردن بهترین جهاد برای زن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردان بزرگی که در طول تاریخ وجود داشتند نتیجه هنر مادرانی هستند که آن‌ها را تربیت کرده از این رو در پشت این جبهه جهاد مادران قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اندیشه، تفکر، اعتقاد و اخلاق اسلامی و داشتن زندگی آبرومند از جهازهای واقعی زن مسلمان است و زوج‌های جوان باید این امانت‌ها را حفظ کنند.

وی جهاد در راه خداوند متعال را یکی از کارهای ارزشمند دانست و ادامه داد: زنان و مردان که تشکیل زندگی می‌‌دهند باید همواره بر عهد و پیمان خود در زندگی پایبند باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تهیه روزی حلال را نوعی جهاد عنوان کرد و افزود: تهیه روزی حلال برای خانواده در اسلام واجب شرعی شمرده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم که فرهنگ‌های بیگانه در زندگی‌های ایرانی اسلامی ما رسوخ پیدا کند و در مقابل فرهنگ غرب ایستادگی کنیم./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات