۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۷۶۸۶۹
امام جمعه بجنورد:

روح تبلیغ غدیر تقویت باورهای علوی در جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه باید برای ولایت و غدیر یارگیری کنیم، گفت: روح تبلیغ غدیر تقویت باورهای علوی در جامعه است.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شامگاه امروز در دیدار با مبلغان غدیر، اظهار کرد: روح مهندسی تبلیغ غدیر تقویت باورهای علوی است.

وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا عمل‌ها را به صلاح و اصلاح نزدیک‌تر کنیم تا باورها اصلاح شده و عمل‌ها ثمر داده و به نتیجه برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: رسول گرامی اسلام هم وقتی جریان غدیر را مطرح کرده، به مسئله تبلیغ امر غدیر توجه تام و تمامی داشته است و درواقع مهندسی تبلیغ غدیر از خود پیامبر گرفته شده است.

وی با اشاره به خطبه غدیر، اضافه کرد: کلمه «فلیبغ» به معنای مهندسی غدیر است، ازاین‌رو می‌توان گفت مهندسی تبلیغ غدیر از سوی رسول گرامی اسلام تأسیس شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امسال برای نخستین بار در روز عید غدیر در شهرستان‌های استان کاروان‌های شادی غدیر به راه افتاد که بسیار شایسته و تأثیرگذار بود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید برای ولایت و غدیر یارگیری کنیم.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی هم در این دیدار اظهار کرد: حوزه علمیه استان از سال 91 به‌صورت ویژه به بحث تبلیغ و بزرگداشت دهه امامت و ولایت و غدیر ورود کرده و چند برنامه مهم را اجرایی کرده است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات