۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۷۶۹۸۹

آزمون اختصاصی دکتری مدرسی معارف اسلامی برگزار شد

آزمون اختصاصی دکتری مدرسی معارف اسلامی دانشگاه معارف اسلامی در رشته مدرسی معارف اسلامی با پنج گرایش ویژه برادران و خواهران طلبه در دانشگاه قم برگزار شد.
آزمون دکتری معارف اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون اختصاصی دکتری مدرسی معارف اسلامی دانشگاه معارف اسلامی در رشته مدرسی معارف اسلامی با پنج گرایش ویژه برادران و خواهران طلبه صبح امروز در بلوک 15 دانشگاه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام علی نکونام مسؤول مرکز اجرای این آزمون در حاشیه آزمون اختصاصی دکتری مدرسی معارف اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که هم اکنون یازدهمین دوره پذیرشدکتری دانشگاه معارف اسلامی در حال برگزاری است، گفت: دانشگاه معارف اسلامی هر سال از میان طلاب واجد شرایط تعدادی را برای کارشناسی ارشد و تعدادی را هم برای دکتری از طریق آزمون اختصاصی جذب می کند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در این آزمون چیزی حدود 900 نفر داوطلب در پنج گرایش انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، مبانی نظری اسلام، قرآن و متون اسلامی و اخلاق اسلامی  شرکت کرده اند.

وی با بیان این که از میان شرکت کنندگان در این آزمون تعداد 40 نفر پذیرش خواهند شد که البته تعدادی از طریق سازمان سنجش خواهد بود، ابراز داشت: در نهایت باید گفت که از این آزمون تعداد 4 الی 6 نفر پذیرش شده نهایی خواهیم داشت.

حجت الاسلام نکونام از اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی در اوایل دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: پذیرش شدگان باید از ترم دوم سال 97 یعنی از بهمن ماه وارد دانشگاه شده و در کلاس ها شرکت کنند.

وی در پایان یادآور شد: برای همه عزیزانی که در این آزمون شرکت کرده اند آرزوی موفقیت و سربلندی می کنیم و از خداوند می خواهیم به ما توفیق دهد تا به وظایف دینی خود به خوبی عمل کنیم./841/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات