۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۷۶۹۹۸
امام جمعه رشت:

آمریکا یک دروغگوی گردنه‌گیر است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که آمریکا شهر ادلب سوریه را به بمباران شیمیایی تهدید می کند، گفت: همه جهان می‌دانند که آمریکا یک دروغگوی گردنه‌گیر است.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی مرکز استان به جایگاه خانواده در اسلام اشاره کرد و گفت: توجه به احکام و ارزش های دینی در خانواده ها موجب تحکیم بنیان خانواده ها خواهد شد.

خطیب نماز جمعه ساری در ادامه سخنان خود اخلاق نیکو را یکی از صفات مهم و ارزشمند زن و شوهر در زندگی مشترک عنوان کرد و افزود: این صفات از بسیاری مشکلات و اختلافات خانوادگی نیز جلوگیری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که دین مبین اسلام تأکید ویژه ای به امر ازدواج دارد، خاطرنشان کرد: باید این سنت حسنه پیامبر در جامعه اسلامی ترویج و راه های ازدواج آسان در میان جوانان فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به این که اخلاق نیکو موجب یک زندگی پایدار و موفق خواهد شد، تصریح کرد: روایات فراوانی در خصوص عدم ازدواج با فرد بداخلاق وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود به مسأله مهریه در زندگی مشترک اشاره کرد و با بیان این که باید ازدواج آسان در میان جوانان بیشتر ترویج شود، افزود: مهریه های سنگین موجب فرا جوانان از ازدواج می شود که این مسأله باید اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: امروز باید در جنگ اقتصادی و رسانه ای با دشمن خود را مجهز کنیم.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان این که همان طور که رهبری نیز فرمودند خالی کردن پشت دولت راهکار حل مشکلات نیست، افزود: باید با وحدت و همبستگی همه بخش های کشور، از مشکلات و بحران های امروز عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز همه دغدغه مقام معظم رهبری رفع مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: ایشان بیش از هر فردی به فکر رفع مشکلات ملت بزرگ ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود به ترویج برخی القائات نادرست دشمن در کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می کند تا این باور را که جمهوری اسلامی حقوق مدنی مردم به ویژه زنان را رعایت نمی کند را در جامعه القاء کند.

امام جمعه رشت با اشاره به این که دشمن هر روز با گسترش شایعات و دروغ پراکنی تلاش می کنند فضای عمومی جامعه را ملتهب کنند، خاطرنشان کرد: همین مسأله انتقال موشک های دوربرد به عراق نیز یکی از همین شایعات است که از سوی دشمن کلید خورده است.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، بیان داشت: پیشرفت هایی که امروز کشورمان در عرصه های نظامی و دفاعی داشته  لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی انداخته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه اهل جنگ نبوده و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: اما دشمنان به خوبی می دانند که اگر جنگی رخ دهد با پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود به آغاز نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه از امروز در تهران اشاره کرد و گفت: این نشست با هدف نابودی آخرین پایگاه های تروریست های تکفیری در شهر ادلب سوریه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به این که کشورهای غربی به ویژه آمریکا، عربستان و سعودی ها این تروریست های تکفیری ها در طی چند سال وارد سوریه کردند، افزود: کشورهای غربی به ویژه آمریکایی ها در سال های اخیر در برابر جبهه مقاومت شسکت سنگینی خوردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که آمریکا شهر ادلب سوریه را به بمباران شیمیایی تهدید می کند، خاطرنشان کرد: همه جهان می‌دانند که آمریکا یک دروغگوی گردنه‌گیر است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات