۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۷۷۰۶۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

دفاع مقدس مایه حیات انقلاب و فرهنگ ایرانی اسلامی است

حجت الاسلام عبادی فرهنگ دفاع مقدس را مایه حیات انقلاب و فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و گفت: فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در بازدید از کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: باید درباره دفاع مقدس کارهای فرهنگی انجام شود که این اقدامات به طور قطع آثار طولانی مدتی دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یکی از ارزشمندترین فرهنگ‌ها در جهان است، گفت: باید به برخی از شبهات که جوانان با آن مواجه می‌شوند پاسخ داده شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی فرهنگ دفاع مقدس را مایه حیات انقلاب و فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و افزود: فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت کند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه جوانان باید بیش از گذشته با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند، تصریح کرد: سایر کشورها این محتوا و فرهنگ ما را ندارند اما کشته‌‌شدگان جنگ‌های خود را ستایش می‌کنند از این رو ما نیز باید بیشتر به بیان ارزش‌های شهدا بپردازیم.

وی با بیان اینکه ترامپ آرزوهای خود را به گور خواهد برد و انقلاب اسلامی برای همیشه می‌ماند، ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند فرهنگ آمریکایی را نابود کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از شهدا الگو گرفت و راه آن‌ها را ادامه داد و با پیروی از فرهنگ دفاع مقدس دشمنان را ناامید کنیم./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات