۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۷۷۱۲۲
امام جمعه تبریز:

مشکلات کنونی نتیجه بی‌برنامگی متولیان اقتصادی کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که مسؤولان باید برای کاهش فشار اقتصادی تلاش مضاعف کنند، گفت: مشکلات کنونی نتیجه بی‌برنامگی متولیان اقتصادی کشور است.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر شنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم هشترود که در مسجد جامع این شهر گردهم آمده بودند، اظهار داشت: اغلب مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با بیان این‌که مشکلات اقتصادی کنونی نتیجه بی برنامگی متولیان اقتصادی کشور است، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات نیز ریشه در توطئه دشمنان دارد، اما بی‌تدبیری و بی‌برنامگی در داخل مهم‌ترین عامل بروز چنین وضعیتی است، انتظار داریم مسؤولان برای بهبود وضعیت زندگی مردم چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که مسؤولان باید برای کاهش فشار اقتصادی تلاش مضاعف کنند، تصریح کرد: متأسفانه در داخل کشور سوء مدیریت اقتصادی وجود دارد، در چنین شرایطی باید مردم در کنار مردم حضور داشته باشند و گوش به سخنان آنان بدهند تا شاید مرهمی بر درد ملت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که دشمنان به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی مردم نسبت به مسؤولان و آینده نظام اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن اراده کرده تا در براندازی انقلاب اسلامی ایران، موفق شود، اما با توجهات حضرت ولیعصر(عج)، این آروزی باطل را به گور خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی درخواست دوباره رییس جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران را آغاز دوباره جنگ روانی علیه ملت ایران و مسؤولان نظام دانست و اظهار داشت: آمریکا تلاش دارد این‌گونه وانمود کند که راه حل تمامی مشکلات فعلی در مذاکره با آمریکا خلاصه می شود، اما حقیقت این چنین نیست.

وی با اشاره به شایعه‌پراکنی عده‌ای وابسته به غرب درخصوص مذاکره رؤسای جمهور ایران و آمریکا در جریان مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اظهار داشت: رئیس جمهور طی روزهای آینده در سازمان ملل حضور خواهد داشت، که امیدواریم دکتر روحانی در سخنرانی خود علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی افشاگری کند.

همچنین حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در سخنانی به تشریح مشکلات مردم منطقه پرداخت و با اشاره به محرومیت این مردم این شهرستان اظهار داشت: طرح‌های متعدد عمرانی، فرهنگی، راهی و کشاورزی در هشترود کلنگ‌زنی شده که سال‌هاست به حال خود رها شده اند./935/پ204/ب1

ارسال نظرات