۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۷۷۲۴۱
امام جمعه سرپل ذهاب:

روحانیت همیشه در کنار مردم بوده است

​امام جمعه سرپل ذهاب سیره روحانیت سلف صالح را حضور در کنار مردم در بحران ها و مصائب معرفی کرد و با مردم بودن را سبب دلگرمی آنها در مشکلات دانست.
امام جمعه سرپل ذهاب

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: ضمن تقدیر از برگزار کنندگان همایش جهاد به سبک ولی، آنچه که باید برای مردم روشن شود این است که روحانیت همواره در کنار مردم  است و از قدیم در همه مصائب و مشکلات و بحران ها، روحانیت سلف صالح ما همیشه در کنار مردم بودند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: 50 سال پیش در زلزله جنوب خراسان رهبر معظم انقلاب حضور پیدا می کنند و در کنار مردم قرار می گیرند که مایه دلگرمی مردم می شوند و 50 سال بعد در زلزله سر پل ذهاب باز روحانیت بسیج می شوند و از سراسر کشور حضور پیدا می کنند و خدمت می کنند که این هم سبب دلگرمی مردم می شود.

وی افزود: دشمن تلاش می کند مردم را از روحانیت دلزده کند و بین آنها فاصله ایجاد کند اما حضور روحانیت و مبلغان در کنار مردم و با مردم بودن، این برنامه و توطئه ها و سناریوی دشمن را خنثی می کند.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: در چند سال گذشته گروه های جهادی زیادی شکل گرفته و در مناطق شهری و روستایی محروم حضور پیدا کردند و منشا خدمت و برکت بودند و امداد رسانی کردند. امیدواریم این حرکتی که شکل گرفته روز به روز تقویت شود و این ارتباط و پیوند بین مردم و روحانیت آن جایگاه والایی که روحانیت در نظر مردم داشته را روشن کند./933/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات