۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۷۷۲۴۴

پیرغلامان و خادمان حسینی منطقه شمال غرب تجلیل شدند

همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی منطقه شمال‌غرب کشور در سالن همایش‌های مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.
پیرغلامان حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی منطقه شمال‌غرب کشور عصر امروز با حضور آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در سالن همایش‌های مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز و به همت شورای هیأت‌های مذهبی تبریز برگزار شد.

این همایش معنوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی نیز همراه بود، با تجلیل از 14 خادم و پیرغلام حسینی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل پایان یافت.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام آق‌بلاغی، حاج فیروز زیرک‌کار، حاج بیوک آسایش، استاد کریمی مراغه‌ای و حاج مقصود پوررادی از پیرغلامان شهر تبریز بودند که با حضور علمای برجسته استانی و کشوری مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین رحمان شاجری، علی نصیری و علی جعفری از پیرغلامان شهر زنجان و سلمان علی‌ملکی، اللهوردی کاشانی و حمدالله عین‌الله‌زاده از پیرغلامان شهر اردبیل بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است، در پایان این همایش از صابر طبقی، محمد عبداللهی و غلامرضا هاشمیان از پیرغلامان شهر ارومیه نیز تجلیل به عمل آمد./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات