۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۷۷۲۴۷
امام جمعه همدان:

رسانه نقش مهمی در باشکوه تر برگزار شدن عزاداری های حسینی دارد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی نمی تواند منکر نقش رسانه ها در ایجاد با شکوه تر مراسم های عزاداری باشد زیرا رسانه ها نظم دهنده، گسترش دهنده و انعکاس دهنده هستند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان امشب در دیدار نمایندگان هیأت های حسینی همدان با اشاره به برکات هیئات حسینی خاطر نشان کرد: ما باید کاری کنیم که مردم بر سر سفره اهل بیت بیایند و از برکات آن بهره ببرند.

وی گفت: همه باید آنچه را که برای ارباب می توانند انجام دهند تا هر چه با شکوه تر این مراسم ها برگزار شود چرا که اگر کیفیت این مراسم ها بالا باشد مردم بیشتری به آن جذب خواهند شد.

آیت الله طه محمدی با بیان این که روز سوم عاشورا در همدان روز مهمی است ابراز کرد: این روز که از گذشتگان برای ما به خاطر مانده است را باید سعی کنیم هر سال با شکوه تر از سال گذشته برگزار کنیم.

وی دامه داد: خداوند رحمت کند کسانی که مراسم این روز عزیز را به یادگار گذاشتند و امروز وظیفه ما است که از آن به نحو احسن بهره برداری کنیم.

امام جمعه همدان به اهمیت شیوه اجرای مراسم پرداخت و تصریح کرد: در هر قسمت و در هر شهر با توجه به اقتضائات خاص آن منظقه باید بهترین شکل عزاداری سالار شهیدان را برگزار کنیم.

وی نقش رسانه را مهم خواند و تاکید کرد: کسی نمی تواند منکر نقش رسانه ها در ایجاد با شکوه تر مراسم های این چنینی باشد زیرا رسانه ها هم نظم دهنده هستند، هم گسترش دهنده و هم انعکاس دهنده.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان عنوان کرد: شرایط امروز با 10 سال پیش متفاوت است از این رو کار های باید به نحوی اجرا شود که کوچکترین ایرادی در حین اجرای مراسم به وجود نیاید./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات