۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۷۷۲۶۳
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

روحانیان در صف مقدم دفع شبهات از نظام اسلامی هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: منابر و مجالس محرم فرصت مناسبی برای روشنگری در زمینهٔ عوامل ایجاد آشفته‌بازار فعلی اقتصاد ایران است.
سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در دیدار با شماری از روحانیان، با اشاره به وضعیت آشفته‌بازار در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: اوضاع و احوال بازار و کف جامعه دست‌ساخته بوده و واقعی نیست؛ زیرا کشور ما از نظر زیرساختی و امکانات جای چنین تلاطم‌هایی در کف بازار ندارد.

وی با بیان اینکه در این زمینه کار روانی صورت گرفت و بازار را به هم زد، اضافه کرد: باید این اقدامات افشا شده و ریشه‌های آن معلوم شود.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: افراد سودجویی که از فرصت روانی جامعه استفاده کرده و احتکار کردند و در کنار این‌ها افراد خائنی که قصد بر هم زدن بازار را داشتند، افرادی که خوابیده بودند و افرادی که نتوانستند کاری انجام دهند درمجموع دست به دست هم دادند تا این وضعیت به وجود بیاید.

وی با تأکید بر اینکه این واقعیت‌ها باید به مردم منتقل شود، ادامه داد: ماه محرم فرصت مناسبی است که روحانیان و مداحان این موارد را به مردم منتقل کنند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: چشم امید نظام و مردم به روحانیان است، زیرا یکی از عرصه‌های دفاعی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و دفع شبهات است.

وی تصریح کرد: در این زمینه هر سازمان و دستگاهی توانمندی کار خود را بیان کرده و شبهات و تهمت‌های موجود در فضای مجازی را پاسخ دهد.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه بازار فضای مجازی بی‌حساب و کتاب رها شده و برخی اهمیت و حساسیت فضای مجازی را فراموش کرده‌اند، افزود: در حالی که مطالعه و نشر و توزیع کتب ضاله حرام است آیا آزاد بودن هر کانال و گروه فضای مجازی حرام نبوده و جزء کانال‌های ضاله نیست.

وی اضافه کرد: اکنون همه افراد از فضای مجازی آزاد بهره می‌برند و مطالب مختلف را دریافت می‌کنند که شاید برای آن‌ها مناسب نباشد و برایشان شبهه ایجاد کند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: اکنون در فضای مجازی کار خلاف شرع صورت گرفته و شبهات و دروغ‌هایی که رد و بدل می‌شود که شرعاً کار حرام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: شاید فضای مجازی برای برخی سود سیاسی دارد که برای سالم‌سازی آن اقدامی نمی‌کنند در حالی که انتظار می‌رود مواردی مانند مسدود کردن کامل تلگرام و انسداد تلگرام طلایی و هاتگرام به جدیت بیشتری دنبال شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات