۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۷۷۲۹۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اربعین حسینی نماد استکبارستیزی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، گفت: امروز اربعین حسینی به عنوان سمبل بین‌المللی قرار گرفته و اربعین نماد استکبارستیزی است.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت خراسان جنوبی اظهار داشت: همواره اندیشه‌های انسان‌ها متفاوت بوده و این اندیشه و تفکر انسان را متفاوت می‎سازد.

وی با بیان اینکه برای شناخت صحیح و غیرصحیح و حق و باطل معیارهایی وجود دارد که باید این معیارها را شناخت، گفت: شناخت ارزش‌های انسانی مهم هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد به عنوان فروع دین مطرح می‌شود، افزود: هر موجودی برای جان و ناموس خود می‌تواند دفاع کند و این دفاع حق اولیه هر انسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همان کسانی هستند که برای جهاد و حضور در جبهه‌ها از همدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه کسانی که توفیق انجام جهاد را دارند بازوان توانای انبیای الهی هستند، ادامه داد: وقتی دشمنان در مقابل ما قرار می‌گیرند جهاد واجب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مقابل افراد بی دین و بی تعهد ایستادگی کردند؛ این افراد بی دین کسانی هستند که وقتی امور به دستشان می‌رسد زنان و کودکان را قتل و عام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: امروز اربعین حسینی به عنوان سمبل بین‌المللی قرار گرفته و اربعین نماد استکبارستیزی است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات