۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۷۷۳۰۷
امام جمعه فاروج:

تسریع در برخورد با مفسدان اقتصادی خواسته مردم است

امام جمعه فاروج با بیان اینکه باید مبارزه با فساد و مفسدان به‌صورت جدی پیگیری شود، گفت: مردم سرعت برخورد با مفسدان اقتصادی را تقاضا دارند.
امام جمعه فاروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، امروز در جمع مسؤولان این شهرستان، با تأکید بر تلاش همگانی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار کرد: باید مبارزه با فساد و مفسدان به‌صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: در این راستا دستگاه قضایی با توجه به اذنی که از مقام معظم رهبری گرفته است باید مقتدرتر از گذشته عمل کند.

حجت‌الاسلام قلی زاده با بیان اینکه مردم سرعت برخورد با مفسدان اقتصادی را تقاضا دارند، ادامه داد: دولتمردان و مسؤولان نه‌تنها باید خود را در برابر مردم پاسخگو بدانند بلکه برای حل معضلات پیش روی خود باید چاره‌اندیشی کند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل جنگ روانی دشمن تبیین نکردن شرایط درست جامعه است؛ ازاین‌رو دولت باید با قدرت و قاطعیت بیشتری عمل کند.

حجت‌الاسلام قلی زاده با تأکید بر اینکه در شرایط جنگ روانی که دشمن به راه انداخته باید مسؤولان کنترل و مدیریت بهتری داشته باشند، اظهار کرد: ملت رشید ایران با الهام از نهضت عاشورا باید در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن را ناکام و مأیوس کند.

وی اضافه کرد: دولت با عمل خود و ملت با هوشیاری و بصیرت خود باید این اعتماد را حفظ کرده و به فرموده رهبری باید پشت دولت را خالی نگذاریم.

حجت‌الاسلام قلی زاده با بیان اینکه قوای سه‌گانه باید به جای پرداختن به حاشیه‌ها مشکلات اقتصادی را حل کنند، افزود: مسؤولان باید گرانی را مهار کرده و اگر کسی انتقاد کرد زود از کوره در نروند و به منتقدان جواب درست بدهند. /9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات