۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۷۷۳۳۵
حجت الاسلام جلیلیان:

وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از سوء مدیریت ها است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با اشاره به فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی که پیش روی مردم است، گفت: وجود این مشکلات ناشی از سوء مدیریت ها است و مسؤولان باید مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشند.
حجت الاسلام جلیلیان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان پلدختر با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: وجود این مشکلات برای اقشار مردم آزار دهنده است.

وی با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از سوء مدیریت ها است، افزود: با توجه به وجود ظرفیت ها و توانایی های داخلی باید مسؤولان در رفع این مشکلات تلاش کنند.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور و افزایش فشارها در درون کشور یادآور شد: هدف دشمن قرار دادن مردم و مسؤولان در برابر یکدیگر است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با اشاره به وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ایران کشوری بزرگ با سابقه طولانی عزت و اقتدار بوده که در حال حاضر با ۱۵ کشور دنیا در ارتباط است و ۱۲ آب راه ارتباطی در دریا دارد.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در طول عمر انقلاب اظهار داشت: هشت سال جنگ سخت نابرابر، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و شرایط سخت امنیتی از جمله توطئه های دشمن بوده و امروز به سوی جنگ اقتصادی روی آورده است.

حجت الاسلام جلیلیان راه اندازی جنگ روانی در کشور و وادار کردن مسؤولان برای مذاکره با آمریکا را از دیگر اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید پشت سر ولایت وحدت و انسجام را تقویت کنند، چراکه وحدت رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان است.

وی بر ضرورت برخورد قاطع مفسدان اقتصادی تأکید کرد و ادامه داد: مسؤولان برای رفع مشکلات پیش روی مردم باید تلاش، برنامه ریزی و مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشند.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان قدرت تعرض و جنگ مستقیم نظامی ندارند و مذاکره‌ای نیز نخواهیم کرد، افزود: رییس‌جمهور نیز مذاکره با کسی را که چندین بار آزموده شده را صلاح نمی ‌داند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات