۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۵۷۷۴۲۳
حجت‌الاسلام سلیمانی:

رفع مشکلات کشور درگرو همکاری قوای سه‌گانه و همراهی مردم است

حجت‌الاسلام سلیمانی گفت: کاهش و رفع مشکلات اقتصادی موجود در کشور درگرو همکاری قوای سه‌گانه در بخش‌های مختلف و همراهی مردم است.
حجت الاسلام محمد سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد سلیمانی، امام جمعه غلامان، امروز در جمع مسئولان بخش غلامان، با تأکید بر ضرورت نظر داشتن به باری‌تعالی در همه لحظات زندگی، اظهار کرد: یکی از وظایفی که خداوند برای پیروان قرآن و اهل بیت بیان کرده، ترک گناه در جامعه است و مسؤولان باید این مهم را ابتدا از خود شروع کنند.

وی در ادامه افزود: امروز در جامعه ما مشکلات و معضلات زیادی وجود دارد که حل و رفع بخشی از آن بر عهده مسؤولان و بخشی دیگر بر عهده خود مردم است.

حجت‌الاسلام سلیمانی اضافه کرد: برخی از مردم دستورات الهی را رعایت نمی‌کنند ازجمله اینکه اقدام به احتکار می‌کنند؛ ازاین‌رو باید ابتدا خودشان را اصلاح کنند تا جامعه اصلاح شود.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: دولت و دولتمردان باید عدالت اجتماعی را رعایت کرده و از شایستگان در امور جاری کشور استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سلیمانی تصریح کرد: دولتمردان باید از به‌کارگیری اقوام و خویشان که شایستگی ندارند در امورات مملکت اجتناب کرده و مصلحت کشور و ملت را بر مصلحت خود و اطرافیان خویش ارجح بدانند.

وی اظهار کرد: همچنین باید تلاش کنند از خام فروشی مواد اولیه کشور به‌عنوان صادرات کمتر استفاده کرده و مواد خام را فرآوری کنند و با قیمت مناسب‌تری در اختیار سایر کشورها بگذارند.

حجت‌الاسلام سلیمانی با تأکید بر اینکه همه بخش‌های کشور باید رفع مشکلات موجود تلاش کنند، افزود: مجلس شورای اسلامی به طرح ممنوعیت انتصاب مدیران دو تابعیتی رأی مخالف داده، آیا مدیری که دو تابعیتی باشد می‌تواند عاشقانه برای مردم دل بسوزاند؟

وی اضافه کرد: باید قوای سه‌گانه کشور به دور از تخریب و اتهام زنی‌های بی‌نتیجه دست به دست یکدیگر داده و برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات