۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۷۷۴۶۸
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان:

باید برای انقلاب خالصانه کار کنیم

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان گفت: ما مدیون و بدهکار انقلاب هستیم و از آن طلبی نداریم، در این میان وفاداری به انقلاب و خالصانه برای آن کار کردن اهمیت بسیار زیادی دارد.
محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  والمسلمین محمد محمدیان رییس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس این نهاد که در دانشگاه تهران برگزار شد، با تشکر از رهبر معظم انقلاب درباره اعتماد به او برای چنین مسوولیتی و همکاران و همراهان، گفت: خدمت به نظام اسلامی و دانشگاه‌های آن بسیار باارزش و مانع خستگی انسان است.

وی با بیان اینکه آینده نظام اسلامی بسیار درخشان است، عنوان کرد: از نظر بنده زمان خدمت در دانشگاه بین 8 تا 10 سال است و پس از آن برای خلاقیت و ابتکار بهتر است فردی جوانتر و باانگیزه‌تر وارد میدان شود.

رییس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ما در مسائل فرهنگی دچار مشکل ضعف نگاه راهبردی هستیم، اظهار داشت: اگر نگاه راهبردی مسائل فرهنگی به ویژه در دانشگاه‌ها تقویت شود اثرگذاری بهتری را در جامعه شاهد خواهیم بود، آقای رستمی جوانی انقلابی و فاضل از افرادی هستند که درباره مسائل فرهنگی نگاه راهبردی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان خطاب به استادان، رؤسا و مسؤولان دیگر دانشگاه‌ها، بیان داشت: ما مدیون و بدهکار انقلاب هستیم و از آن طلبی نداریم، عزت و موفقیت همه ما در پرتو نظام اسلامی و مرهون زحمات امام راحل و رهبر معظم انقلاب است بنابراین در این میان وفاداری به انقلاب و خالصانه برای آن کار کردن اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی همه هویت ما است که بدون آن دچار ضعف می‌شویم، تولید علم، پیشرفت و تمدن‌سازی ما در پرتو انقلاب اسلامی رخ می‌دهد بنابراین باید برای ماندگاری آن ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

رییس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه آزاد در ریل اصلی قرار گرفته و امیدواریم که در خدمت انقلاب سربلند و پیروز باشد./۸۱۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات