۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۷۷۴۸۶
حجت الاسلام والمسلمین رستمی:

دانشگاه‌ همیشه حامی انقلاب و آرمان‌های آن بوده است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دانشگاه‌ همیشه حامی انقلاب و آرمان‌های آن بوده است، گفت: پیشرفت صنعت دفاعی آن هم بر اساس علم و دانش بومی از دستاوردهای دانشگاه است.
رستمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رستمی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: این جایگاه امانتی بزرگ از سوی رهبر معظم انقلاب به این سرباز کوچک است.

وی افزود: امروز همه شاهد هستیم که حزب شیطان نقاط قوت انقلاب اسلامی را هدف قرار داده تا بتواند به نظام ضربه بزند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی معنویت را مهمترین نقطه قوت در نظام اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: قدرت معنویت با هیچ قدرتی در جهان قابل قیاس نیست.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها ناامید کردن و مایوس ساختن مردم را مهمترین هدف دشمن دانست و ابراز کرد: اتحاد و انسجام بین امت و امام پاسخی کوبنده به اهداف شوم دشمنان در مایوس ساختن مردم است که الحمدالله مردم به این مهم توجه ویژه دارند.

وی دانشگاه‌ها و مراکز علمی را یکی از مهمترین مراکز و نهادها برای دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: دانشگاه مهد علم و موتور محرک برای پیشرفت و توسعه است از این رو توجه به این مرکز علمی برای رسیدن به قله پیشرفت بسیار مهم قلمداد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه دانشگاه در ایران برمبنای سکولار بنا شد اما عملکرد آن برخلاف آن مبنا بود، اظهار داشت: کشور هر زمان نیاز داشت دانشگاه در برآورده کردن آن تلاش کرده نمونه آن صنعت دفاعی کشور است که براساس علم و دانش بومی به نقطه مطلوب رسید.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: در چشم اندازی که رهبر معظم انقلاب برای دانشگاه‌ها ترسیم کردند چیزی جز تربیت دانشجویان فعال، با تقوا، با نشاط و فرزانه نبود اما متاسفانه تا به امروز این مهم در دانشگاه‌ها به صورت کامل محقق نشده است.

وی با تاکید براینکه نهاد باید برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب تلاش کند، گفت: در رسیدن به اهداف انقلاب خستگی و ناامیدی ممنوع است و شکست در این مسیر بی معناست؛ وعده پیروزی خداوند از آن حزب الله است بنابراین با تلاش و تحمل سختی‌ها باید انقلاب را حفظ کنیم و آن را به صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در پایان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین محمدیان براساس فرمایش رهبری فردی قاطع، مجاهد، دلسوز و مشورت پذیر بود و ما به خدمات وی ارج می‌نهیم./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات