۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۷۷۵۵۸
مدیرکل کمیته امداد کشور مطرح کرد؛

ضرورت برخورد جدی با مفاسد اقتصادی

رییس کمیته امداد کشور با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه امروز و راه اندازی جنگ اقتصادی از سوی دشمن گفت: با مدیریت صحیح در داخل کشور و در سایه وحدت و همدلی و مقابله با مفاسد اقتصادی باید جلوی فشار تحریم ها و توطئه های دشمن ایستادگی کرد.
پرویز فتاح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد کشور، صبح امروز در شورای اداری لرستان که در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، با اشاره به توطئه های دشمن در طول عمر انقلاب گفت: در طول این سال ها در سایه وحدت، تعامل و همدلی توطئه های دشمن خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در اوج پیروزی است، افزود: طرح تحریم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی صد درصد شکست ‌خورده است و اگر نخورده چرا ترامپ هرروز به رییس ‌جمهور ما پیام می ‌دهد که مذاکره کنیم، اگر شکست نخوردی پس چرا تقاضای مذاکره می‌کنی؟

فتاح با بیان اینکه کسی مذاکره می‌کند که در حوزه ضعف است، اظهار داشت: دشمنان امروز به هم ریختند و عصبی هستند و در این بغض می ‌میرند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب در طول چهل سال عمر انقلاب و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن خاطرنشان کرد: باید از گذشته درس بگیریم و امروز در برابر فشار تحریم ها نباید متزلزل شویم.

رییس کمیته امداد کشور اظهار داشت: امروز در نظام جمهوری اسلامی همه ‌چیز سر جای خود است و فقط یک‌ چیز سر جا نیست و آن مدیران هستند، مدیران باید نسبت به بیت المال حساس باشند و مسؤولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به وجود وحدت و امیدواری در سطح ملی که در جامعه امروز ایجاد شده است، گفت: در دیدار اخیری که با رهبری داشتم، امیدواری ایشان به همه ما امید می دهد و نگرانی در رابطه با شرایط کشور وجود ندارد.

فتاح بر ضرورت برخورد جدی با مفاسد اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی موجب زنده نگه داشتن مددجویان و فقیران می شود و نباید گذاشت حق آحاد مردم توسط عده ای خورده شود.

رییس کمیته امداد کشور با اشاره به وجود جنگ اقتصادی در جامعه امروز و تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی افزود: شرایط کنونی نیازمند صبر انقلابی هستیم و با یاری رساندن به دولت باید جلوی توطئه های دشمن ایستادگی کنیم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات